sund Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Noen erfaringer med å ta ut baby på tur før det har gått tre uker? Ser av rådene her inne (http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/f_rste_leve_r/uke_3/n_r_kan_vi_g_ut ) at baby ikke skal tas ut på tur før det er minst tre uker gammelt. Hadde håpt at vi kunne tatt ut vår to uker gamle datter for å gå til juledagsmiddag hos svigermor i dag. Er bare et par minusgrader, har stor fin voksipose mm, og det tar bare 15 minutter å gå. Noen som har tatt ut ungen før rådenene her inne tilsier?
Tussa og Sofie Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Jeg var ute med lille snuppa da hun var 1 uke gammel...rundt 0 grader og gikk ca 20 min..Da hun var 2 uker var vi også ute lenger. kan ikke skjønne at det skulle være noe problem nei...' God tur sier nå jeg!
sund Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Hvor mye klær skal de små ha på seg når de skal ut, og ligge inni voksiposen? Skal jo ha på seg ullbody og strømpebukse, og et ullteppe godt rundt seg inni den store posen - men er det nødvendig/riktig å ha på en utedress i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Var ute med babyen etter fire dager og da var det ca 0 grader. Ikke noe problem viss du klær godt. Jeg hadde på henne ullbody, ullstr.bukse, ullsokker, bukse, ulllue og fleecedress med hette i voksipose.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Min mellomste er født i januar, og vi var ute og gikk tur fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset vi.. Hadde ikke bil heller, så vi gikk til butikken, fulgte eldste til barnehagen osv. Gikk helt fint det! Har atopiske barn som ikke tåler ull, men de er alikevel gode og varme i vogna. Nå er vesla mi litt større enn din, men da det var 8-9 minus her hadde hun dette på da vi trillet ute: lammeskinn i bunnen av vogna (luner litt underifra), dunpose, og et teppe over posen. Hun har på stømpebukse, body, joggedress, ullsokker, fleece-jakke og lue. Hun har til dags dato aldri vært kald etter å ha vært ute, og hun kan godt sove i 2,5 time i vogna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå