Starr Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Er det noen som har flydd lengre reise med barn? Dattera mi er 18 mnd,og vi skal til Usa,som tar ca 14 timer m all ventinga på flyplasser,så lurer jeg på om noen har noen historier om hvordan det er gått,og har noen tips? Venninna mi fortalte meg om at legen kan gi deg noe til barnet sånn at barnet kan sove under reisen,noen som vet noe om dette?? Tusen takk
yasmina Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Vi har resit mellom midtoesten og Norge mange ganger med vaare barn paa naa nesten 3 aar og 18 mnd og det har alltid gaatt bra. Vi har aldri gitt sovemedsin og er ikke spesielt tilhenger av det. Vi proever saa godt vi kan aa fly om natten for da sover dem uansett men selv dagtid har det gaatt kjempegreit. Maa bare ha med en del leker, kjeks, rosiner osv slik at man kan underholde barnet.
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jeg hadde ivertfall sørget for at hun har et eget sete.....til glede for alle hehehe USA er en ganske lang reise og du kan forsøke med sovemedisin. Det har dog aldri funket på mine barn. Vi skal dra med 3 stk i april og jeg gruer meg egentlig allerede. Det er noen timer som skal overleves:) Men man får pakke med seg litt i hånbagasjen; koseting, noen bøker, leker osv.
Starr Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2007 Tusen takk for svar Jeg har vært litt urolig for reisen,det er jo ganske langt og tenker på det de derre dottene i ørene,og sure medpassasjerer,det er det jeg gruer meg mest til!! Vet du om du kan ha m deg sånn trille på flyet,det blir litt tungt å gå å bære på ho på alle flyplassene..Takk for tipsene
Starr Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 3 stykker høres bra ut..hehe..jeg har bare hørt at sovemedisin er greit å ha med i tilfelle det skulle bli for mye for barnet,så må nok en tur t legen! Jeg håper oxo at hun får sitt eget sete,det er jo det beste,kjøper jo sånn billigbillett sånn at ikke det skal bli altfor dyrt nå etter jul,men tror nok hun får eget sete,iallefall siden jeg må betale for henne oxo,så regner med det Ja,får pakke ned en del leker til henne En ting til,vet det blir mye her,men noen som vet hvor man kan leie bilseter i andre land? Blir litt stress å drasse på det..hehe Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå