Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 UL-termin 5 mai:) så er en stund igjen gitt...
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Ja, det kan man si... :-) heheheh... Må smøre deg med tålmodighet:)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Ja, jeg vet. Hehe.. Men jeg har allerede gjort det meste klart. Man får jo bokstavelig talt helt hekta på alt babytøy og babyting man kommer over!=D Heldigvis har jeg mange tålmodige venninner, men tror de begynner og bli litt lei, ja. Men gleder meg enormt. Selv om det nok blir tøft!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Hehe, jeg kan ikke si jeg var så veldig hektet:p Jeg kjøpte det meste rett før, egentlig..... Eller ok, jeg kjøpt klær nå og da... Men var ikke typen som løp innom for å se om det var kommet noe stellematter f.eks... hehhe;-D Det blir jo tøft ja:) Men det klarer du fint vet du.... Rekker vel å fullføre vgs. og...?
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Mange har spurt om det samme, men ja, jeg rekker det sannsyneligvis da jeg også har litt egne avtaler med lærere i tiden som kommer nå spesielt etter jul ;-) Jeg har hvertfall et stort ønske om det, da det er litt kjipt og gå hele 3. om igjen etter at hun er født... Men jeg får bare holde ut på skolebenken så lenge jeg klarer, og har hatt jo allerede fått standpunkt i flere fag, så det skal nok gå bra:-)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Det klarer du sikkert fint:) Jeg fødte i slutten av juni og gikk tilbake på skolebenken når datteren min var 1,5 mnd... Klarte fint å fullføre. Nå hadde ikke jeg noen spesielavtaler da... Men, man får til alt man vel.... Og kjedelig å måtte gå hele 3. klasse om igjen, ja!!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Ja, ikke sant? Hadde vært toppers om jeg får fullført. Men,- det må jeg si, etter 1,5 mnd, du er sprek ass! Tviler jeg ikke på engang =) Men sånn sett er det greit og fullføre for da tar jeg mest sannsynelig ett år fri, men skal nok ikke bare være hjemme med snuppa, det har jeg ikke tålmodighet til tror jeg.. Men får se:)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Hehe... Sprek og sprek... Var vel ikke så veldig sprekt... Jeg vile det jo selv! Jeg hadde aldri i livet klart å være hjemme et helt år, såpass kjenner jeg meg selv! Jeg tror nok jeg hadde blitt gæren!! Eneste er at når du som går ut som 89-kull og tar et friår, mister alle studiepoengene dine...? Er det ikke slik det er...? (spørs jo om du har mange, avhengig av hvilken linje du går, men.....) Det er jo litt kjipt og:)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Ja, jeg vet! Det er det som kan skje, derfor "kan" jeg i realiteten ikke bli hjemme ett år, da er på en måte alt slitet ikke verdt noen ting...! Jeg har gått allmennfaglig påbygging.. Jeg vil jo egentlig starte opp med videre utdannelse så fort jeg kan, men må nesten bare se ann situasjonen. Umulig for meg og se for meg hvordan ting kommer til og bli.. Hm..
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Tingen er jo at det blir verre for deg å komme inn på studier som har relativt høyt snitt. Har du generelt gode karakterer og vil inn på et studie som ikke har så høyt snitt, har det lite å si med de ekstrapoengene eller ikke..... Men det er som sagt helt umulig å se an hvordan ting blir. Jeg mener de har studentbarnehager for de som er studenter, hvis du skulle ville begynne å studere:-) Men hun blir vel kanskje litt for ung til at du skal begynne med en gang. Det går jo også an å begynne på vårstudier fremfor høststudier:) Fins mange muligheter! Men som sagt, man vet aldri hvordan ting kommer til å bli... Jeg fortsatte med alt uten pauser, og det har vært best for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå