sofi 81 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Er det bare gåstol som ikke er bra å bruke eller skal man ikke bruke hoppehuske?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 man skal ikke bruke det heller nei.. denne fant jeg at etter å ha brukt det til min i en mnd! Gjorde som det stod i pakkningsvedlegget, og han satt aldri oppi mer enn 10 min! Jeg slutta å ha han oppi der da jeg fant ut at det kunne være skadelig..men guud så gøy gutten min hadde det oppi den:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå