Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i....

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..sko som ikke er sko til ei på 9 mnd?! Herlig forklart... ;) Det jeg leter etter er noe å ha på beina til snuppa når hun skal sitte og leke i snøen. Ble anbefalt å ikke bruke sko på hun enda..

Men finnes det noe slags "sokker" som er tykke og vanntette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes noe som kaller "lobber".. de har det i de fleste barneutstyrsbutikker! reima har noen vet jeg, så gå inn på en reima forhandler!

min bruker slike i vogna.. han har jo gått i over et år, men er bedre å ha de på enn sko når han sitter i vogna:o)

Skrevet

Slike "boblesoker" får man tak i på kjedebutikker også. Kjøpt på både Lindex og H&M selv. Og de er veldig gode og varme!!!

Skrevet

Så flott! Takk for gode svar.

Disse sokkene dere snakker om er vanntette også eller? Så jeg kan sette ned snuppa i snøen..

Skrevet

jeg vet ihvertfall reima sine er det... hadde noen fra cubus før poden kunne gå..men de var ikke vanntette..men helt greie i vogna:o)

Skrevet

mane it har også noen kjempegode sokkesko. vind og vanntett... koster 99 kr.

Skrevet

Tusen takk!

Reima sine var akkurat sånne jeg tenkte på.

Havets datter: Nami it mener du? ;) De må jeg sjekke ut når butikkene åpner igjen!

Takk takk.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk sånne fra canada... Hva heter de igjen? Og de er supre:)) Holder seg på beina og er varme, god og vindtette...

Skrevet

hehe. mener NAME IT selvfølgelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...