Gå til innhold

Hvordan ødelegge julen for barna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utsett middagen så lenge du kan ut på kvelden, så du er sikker på at barna er trøtte og grinete når man går til bords. La bare en person ta oppryddingen på kjøkkenet så det tar lang tid, og det blir mye mas om gaver. Gå rundt juletreet selv om ingen har lyst, og ingen husker sangene, fordi det er tradisjon. Drikk opp all spriten, og skrik til barna hele kvelden, at de skal være snille ellers kastes alle juleganene. Gi barna tilslutt alle gavene på engang, så stua blir et katastrofeområde med embalasje, papir og gaver som ingen har oversikt over. Avslør familehemmeligheten og lås deg gråtende inn på do.) Avslutt kvelden med å fortelle barna at de har ødelagt julaften for deg, fordi de har vært uoppdragne, og fordi de har vært for lenge opp slik at du ikke har fått nok voksentid. (Neste jul skal vi heldigvis feire sammen min familie.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt dagen til debrifing. Synes det er så trist at man skal klare å ødelegge en sikker suksess som julaften er, for sine egne og andres barn.

Skrevet

Wow, glad vi tok det piano her hjemme! Var det hovedsaklig svigermor dette, eller?

Skrevet

ojjjjjjj.... hørtes ut som en koselig jul!! Mulig noen tradisjoner er verdt å bryte:-)

Skrevet

HI igjen. Det er samboers famile vi snakker om ja. Blir trist når jeg leser det jeg har skrevet, fordi jeg IKKE har overdrevet noen ting. Dette var julekvelden 2007.

Skrevet

Det er bare å huske at du trenger ikke en slik jul flere ganger for ungenes skyld:-)

Skrevet

Masse sympati til deg, HI, og en god grunn til å melde svigers ut av det gode selskap. Svigers er et tilfeldig vedheng, og kan fjernes som blindtarmer og mandler flest.

Skrevet

Ja, man kan jo lure på hvem som fikk noe positivt utav denne kvelden?

Skrevet

Det er ikke lett å kutte ut svigers når sambo elsker familen sin og prøver og hjelpe dem.

HI

Skrevet

Så klart kan sambo fungere som støttekontakt til svigers, men ungene trenger du ikke ta med der på juleaften hvis det skal være så koselig som dere hadde det:-)

Skrevet

Nei, det er ikke lett. En er blindest for sine egne. Men noen er hinsides hjelp.

Skrevet

Herregud,hadde mine svigers eller foreldre vært sånn hadde jeg tatt med barna mine og gått. Man trenger jo ikke å være i galskapen.

Skrevet

Enig med drypperten. Samboeren din kan ha sin forstyrrede familie i fred, så kan du skåne barna for slikt.

Skrevet

Sønnen min er så liten at han ikke forstod hva som skjedde. Jeg var der for de andre barna i familen sin skyld.

HI

Skrevet

Er redd julen hos mine svigerforeldre og kunne utartet seg sånn. Derfor skal vi alltid feire jul her, da bestemmer vi hvordan ting skal være. Alkohol vil ikke være tilstede i det hele tatt. Har de problemer med det så får de feire jul hos seg selv uten oss!

Skrevet

Uffda, en slik jul burde barna få slippe å oppleve.

Man kan godt stille opp for sine svigerforeldre/foreldre. Men julaften er en dag barna skal kunne ha det hyggelig og det å backe opp foreldrene sine burde kanskje falle på andre dager eller tilfalle noen som ikke har barn.

Håper dere får en koselig jul videre:)

Skrevet

herregud for en svigerfamilie,, hadde min familie gjort noe slikt mot mitt barn hadde de fått seg 5 fate og 3 runde!! fy "%¤#¤%&%&/¤(/%#!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...