Mamma+2 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hmm jeg sitter og ser over året som snart er over og hvor mye -eller dvs lite far har stilt opp.... Vi har avtale om "vanlig" samvær annenhver helg. en dag i uka og halvparten av ferier. Men nå står det helt stille i hodet mitt....hvor mange netter utgjør dette i året da...klarer ikke tenke føler jeg...huff. Har jo regnet ut bidrag på nav...men da har vi jo regnet ut fra 4-8 netter i mnd pga at det er dette som er riktig - ut fra avtale...men snittet er nok IKKE mer enn 3 netter i mnd..... Far er selvstendig og tjener nok en 350-400 tusen i året og jeg er syk og går på rehabilitering...så jeg tjener jo en brødel av far. Sønnen er 6 år- Han hadde han 1 uke på ferie i sommer..men ble mindre resten av sommeren pga at han og familien hans drog bort i 2 uker til Egypt uten vår sønn- Har sagt jeg skal ha en samtale med far etter nyttår..må vite hva jeg kan kreve av han?? Nå i jula skal han ha sønnen 1 natt så det er jo fantastisk hvordan han stiller opp...huff... Må nevne at det kun er 8 km mellom oss så avstanden er ikke årsaken... Litt rotete det her...men eg er så lei av å kjempe mot denne mannen...er kun god stemning mellom oss dersom jeg føyer meg føler jeg.....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Pappaen til Mina har henne annenhver helg, så det utgjør 4 netter i mnd. Men ble innenfor 4-8netter i følge NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå