Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Vi hadde det koselig fram til det ble litt for mye alkohol i bildet, synd for brødrene mine. Hadde ikke de vert der hadde jeg bare gått. Men før det hadde vi det topp:-) Vet iallefall at jeg aldri noengang skal drikke sammen med mine barn. OK med ett glass vin, men å bli full....ÆSJ.... Hva med dere da?
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Huff da, er så viktig å ikke drikke for mye, da snur det så plutselig fra kjempehyggelig til veldig trist :-S Vi hadde en kjempefin julaften. Dro på besøk til to familier/venner på formiddagen og så dro vi på minnelunden og tente lys for engelen vår. Det var veldig fint samtidig som det var trist. Prøvde å få med oss litt av de klassiske tv-programmene. Så var det matlaging, og kl 16 fikk vi et vennepar på besøk. Spiste og koste oss og åpnet gaver. Gjestene ble til ca 23.30, og når de dro gikk vi og la oss :-) I dag skal vi ha julelunsj med noen andre venner
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 Ja, det er litt dumt når det blir sånn.... Hørtes ut som dere har hatt det koselig da! Sikkert deilig å se kjæresten din igjen!!! Men er så nysgjerrig på hu venninda di, dukket hun opp? (ho som inviterte seg selv)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Ja, er så herlig å være sammen med han igjen er ikke så lett å bo så langt unna hverandre som vi gjør. Men det blir jo bedre når vi får flyttet sammen snart. Hehe, det var en som banket på døren i 22-tiden, men jeg åpnet ikke opp og gadd heller ikke se etter hvem det var. Hadde det vært viktig hadde de jo kommet tilbake eller ringt ;-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 Da har dere jo virkelig noe å glede dere til da!! Ja huff, like greit å ikke åpne;-) Hadde heller ikke tatt sjansen!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2007 Har sendt deg en PM:-)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Hehe, nei, ikke nødvendig å ta en sånn sjanse. Ser det for meg at hun hadde kommet inn å ødelagt hele kvelden :-P Du har PM tilbake ;-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2007 Kjempefin side!! Utrolig flink du er til å ta bilder!!:-) Fikk ikke sett igjennom hele da, skal gjøre det senere når jeg kommer hjem igjen,. Ha en fin dag! Da drar jeg på lunch til sikkert fyllsyke foreldre;-)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Tusen takk :-D du får ha lykke til hos de fyllesyke ;-P vi snakkes!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Æsj, så kjipt at det ble slik da. Synes ikke alkohol har noe med julen å gjøre, så her er det kun brus, og alkoholfri øl så lenge ungene er våkne, så blir det et glass vin etterpå, når ungene er lagt til å sove. Ellers var det ganske kjipt her :/ Guttungen hadde 39.5 i feber, og jeg er selv skikkelig forkjøla, med pottetett nese, og syk hoste Så mor, og søster fikk ta seg av det meste på kjøkkenet...
kropp Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Syns ikke det passer seg å bli full på julaften, det er liksom barnas dag det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå