Gå til innhold

Kan man teste neg. lenge selv om man er gravid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på. hadde ikm 19.12, men ennå ingen tegn til tr. jeg tester også negativt på graviditetstestene...

ganske frustrerende dette.. går og venter på at noe skal skje, enten positiv test eller tr...

Skrevet

Hei jenter.

Da jeg var gravid i mars testet jeg negativt fram til 9dager etter ikm,etter en litt rar tr... Det endte riktig nok i en ma. Men jeg har ei venninne som først testet positivt 1uke etter hun egentlig skulle hatt mensen,og nå er det litt over en uke til hun får sin baby;)

Lykke til!!

Skrevet

Hiver meg på her:-) Skulle hatt mensen 20 desember, men har ikke fått den enda. Tok en test på julaften men den var negativ. Har hatt litt rød "farge" på papiret i ca 1 uke nå, men allikevel ingen mens. Vet ikke helt hva jeg skal tro eller føle, velger å tro at mensen kommer, men blir positivt overraska hvis den holder seg unna:-) Har prøvd i 1 år nå så jeg krysser fingrene:-)

Skrevet

jeg skulle hatt mensen for to uker siden, men ennå ikke fått den, og alle mine tester er neg.. :(

Skrevet

Jeg skulle hatt tr 19.12.. Har ikke fått det eller positiv test:(

Skrevet

jeg testet ikke positivt før jeg var i uke 7-8..så svaret er ja!! og jeg testet jevnlig, så vet at den ikkke ville ha slått ut før;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...