BlåklokkaVest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har kjøpt mine på Spar Kjøp. Her har de både gaz-kluter og flanellskluter, og billige er de og! Jeg kjøper begge deler. Flanellsklutene liker jeg å bruke under hodet til babyen i seng og vogn, og gaz-klutene bruker jeg til gulpekluter (de er litt mindre).
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Har kjøpt mine på Cubus, og har vært veeldig tilfreds med dei! :-) Har 4 barn som har gulpet myye morsmelk! Lykke til! :-)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Andre plasser de selger disse? Er et stykke til Spar Kjøp:)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Takk for tips:) Må vel ut å hamstre noen på nyåret:)
♥marita&jentene♥ Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 på princess har de oxo gazkluter,men de på cubus er like bra..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Tror også de selges på kid, jysk og princess. Men de er billigst på sparkjøp vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå