Gå til innhold

Er jeg tøff, eller?!? ;0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bråkjekk, men... ;0)

Bor på et sted med ferjeforbindelse. denne er kun på 8 min, men den er jo der uansett.... 1. juledag er eneste dagen i året at ferja er innstillt. Jeg har 8 dager til termin, og 3 timer til nærmeste sykehus... Men med flere unger i hus, må jeg bare ta sjansen på at den lille i magen holder seg der en stund til! Vil jo ikke ødelegge jula helt for de store.

 

I morgen drar hele familien til mormor, som bor på "andre siden" og med betraktelig kortere kjøretid til sykehus. Må innrømme at det blir litt mere avslappende;0) Da blir vi der til noe skjer!

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å hjelpe meg - kan tenke meg at 1. juledag ble i overkant spennende....man tenker "enn hvis...?" Ojameg, da jadde jeg blitt stressa! Har dere ambulansebåt? Kjenner nå at jeg er sjeleglad for at jeg bor så nært sykehuset=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...