litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Noe sted jeg kan lese litt for å vite hvordan jeg kommer igang? Og hvilke regler jeg må forholde meg til? Hvordan finner jeg leverandører? Har egentlig tusen spm, men om jeg bare har et sted å starte så klarer jeg sikkert å finne ut av det.
lenej :o) Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 å, kjære deg, eg vet ikke...! eg har andre å gjøre ting for meg, for eg er helt grønn på sånt sjøl, tru det eller ei...! faktisk en på dib her som har hjulpet meg med min butikk da. ____ god overstått jul forresten. no er gaven til nemi ferdi, du skjønne mer når du ser den, skal få den sendt avgårde, bare butikkan klare å åpne igjen..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 Har lyst å gjøre mest mulig selv, trenger noe å gjøre om dagene, siden jeg ikke har fått meg jobb enda. Har skjønt at det er mye jobb, og at det nok er mer slit enn moro, iallefall i starten. Ja god jul =) Hmm.. nu blir æ nysgjerrig.. får bære vente å se =)
lenej :o) Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 hehe, det må du nok ja! hihi...! vel, er mye arbeid å ordne i butikken. han ordna jo bare plass på nett til meg, å domene å sånt, osm ikek eg kan med.. så alt anna i butikken det ordne eg jo sjøl, legg ut produkta å sånt.. så det er en del jobb.. har du prøvd å se inne på det grunderforumet? der skal det stå en del da, som folk har lagt inn..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 Korsn grunderforum? Har forsåvidt domene, gubben har lova å fikse nettbutikken t mæ, han må bære få ut fengern =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå