RajaPia Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Er det flere som feiret julaften utensin bedre halvdel? Min var hos sine gamle foreldre i går , mens jeg var med min familie. Har vært sammen i 3 år , men aldri fått feiret julaften sammen. Merker faktisk savnet litt ekstra akkurat den kvelden. Jeg kjenner ikke hans foreldre fordi de ikke vil kjenne meg da...men men . Har heldigvis min familie , og vi hadde en kjempekoselig julekveld. Maaaasse pakker under treet, og 4 snille og blide unger . )
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 jepp, jeg og lille prinsen feiret jul hos min familie, og pappan hos sin. men jeg og lille reiste til de etter middagen for å åpne litt presanger da. Vi feiret litt hver for oss fordi mannen min ikke vil la moren sin og søsteren sin feire jul helt alene(forstår det veldig godt), og i år var det ikke aktuelt å feire sammen alle sammen hos min familie da det ikke er nok plass.Savnet han også veldig de timene, det er noe spesielt med akurat julaften=) Så nå har jeg lovet begge familiene våre at JEG skal ha julen hos oss neste år, og at alle er hjertlig velkommen:) vet ikke helt hva jeg har gitt meg ut på,klarer så vidt å koke poteter;)haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå