Skattepus Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Vi vil ha to navn. Hva synes dere passer til Emil? Emil August, synes jeg er litt fint..
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Får vi en gutt en gang skal han hete Emil Nathanael eller Emil August (begge navn nr 2 er oppkalling). Så jeg synes absolutt Emil August er et godt alternativ! Emil Aleksander er også fint, men vi kan ikke bruke det for det er så mange Aleksander`e i vår familie :-P
Linnea&Julie Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har et søskenbarn som heter Tore Emil. (Sies Tore Emiil)
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Hvis lillesøster viser seg å være en gutt skal han hete Johannes Emil (lang i) )
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Jeg synes Emil er såpass vanlig at jeg sannsynligvis ville hatt det som navn nr. 2. Men her er noen forslag. (Noen med lang i, det hører man.) Emil Johan Emil Arctander Emil Johannes Emil Alexander Adrian Emil Ferdinand Emil Joakim Emil Erlend Emil Emil Mathias Emil Marinius Emil Cornelius
tiltiderensom Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Emil August var fint :-) -Emil Aleksander -Emil Andrë
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå