Gå til innhold

Hva passer til Emil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil ha to navn. Hva synes dere passer til Emil?

 

Emil August, synes jeg er litt fint..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vi en gutt en gang skal han hete Emil Nathanael eller Emil August (begge navn nr 2 er oppkalling). Så jeg synes absolutt Emil August er et godt alternativ!

 

Emil Aleksander er også fint, men vi kan ikke bruke det for det er så mange Aleksander`e i vår familie :-P

Skrevet

Jeg har et søskenbarn som heter Tore Emil. (Sies Tore Emiil)

Skrevet

Hvis lillesøster viser seg å være en gutt skal han hete Johannes Emil (lang i) :o)

Skrevet

Jeg synes Emil er såpass vanlig at jeg sannsynligvis ville hatt det som navn nr. 2. Men her er noen forslag. (Noen med lang i, det hører man.)

 

Emil Johan

Emil Arctander

Emil Johannes

Emil Alexander

Adrian Emil

Ferdinand Emil

Joakim Emil

Erlend Emil

Emil Mathias

Emil Marinius

Emil Cornelius

 

Skrevet

Emil August var fint :-)

 

-Emil Aleksander

 

-Emil Andrë

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...