Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Er så nervøs og redd for at ikke alt er i orden, og gruer meg noe veldig til UL (den faste i 18 uke) om 2 uker. Er det flere som er har det på den måten? Fra å være veldig kvalm og "gravid" de tre første mnd, har jeg den siste mnd følt meg "normal"...noe som er bra, men samtidig gjør meg bekymret...Er det bare jeg som er rar?
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Hiesann! Jeg hadde det helt likt som deg Var skrekkelig nervøs og redd. Jeg var også kvalm og syk de 3 første mnd, for så å føle meg "normal" (som den gode, gamle liksom) etterhvert. Dette er helt vanlig! Det sies at 2. trimester er den perioden av sv.skapet hvor mange føler seg "tilbake til den samme, gamle meg", og den følelsen skal du heller prøve å nyte og kose deg med Du er alldeles ikke rar! Jeg har det helt likt som deg i perioder ennå. Vil liksom føle meg gravid hele tiden! Men det tror jeg vi virkelig skal få kjenne på når vi går over til 3. trimester Så slapp bare av og nyt denne tiden. UL går sikkert fint, det tror jeg absolutt! Sender deg mange gode tanker og positive oppmuntringer!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Takk for varme og gode ord..., det hjalp veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå