Gå til innhold

Gruer meg til UL...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nervøs og redd for at ikke alt er i orden, og gruer meg noe veldig til UL (den faste i 18 uke) om 2 uker. Er det flere som er har det på den måten? Fra å være veldig kvalm og "gravid" de tre første mnd, har jeg den siste mnd følt meg "normal"...noe som er bra, men samtidig gjør meg bekymret...Er det bare jeg som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiesann!

 

Jeg hadde det helt likt som deg :) Var skrekkelig nervøs og redd. Jeg var også kvalm og syk de 3 første mnd, for så å føle meg "normal" (som den gode, gamle liksom) etterhvert. Dette er helt vanlig! Det sies at 2. trimester er den perioden av sv.skapet hvor mange føler seg "tilbake til den samme, gamle meg", og den følelsen skal du heller prøve å nyte og kose deg med :)

 

Du er alldeles ikke rar! Jeg har det helt likt som deg i perioder ennå. Vil liksom føle meg gravid hele tiden! Men det tror jeg vi virkelig skal få kjenne på når vi går over til 3. trimester ;)

 

Så slapp bare av og nyt denne tiden. UL går sikkert fint, det tror jeg absolutt! Sender deg mange gode tanker og positive oppmuntringer!

 

 

Skrevet

Takk for varme og gode ord..., det hjalp veldig!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...