Stripepus Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Våknet idag og kom på at jeg hadde glemt å ta opp pinnekjøttet fra fryseren:( Og vi som skal ha gjester..La det i vann 11.30. Hvor kort tid kan det ligge i vann? Vet det egentlig skal ligge over natten:( Snufs, kjenner jeg er på gråten nå.. Er det noen sjanse for at dette går bra?Blir veldig glad hvis noen vet.
~falck~ har fått baby! Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å gjøre det beste ut av det... Kan bli litt salt, men men - det går sikkert bra:) Lykke til:))
Fru.Antonsen Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Bytt vann på kjøttet hver 3 time. Vannet blir fult av salt men bytter du vannet hver 3 time så får du bort mye/mesteparten av satet hvertfall. Og bruk gjerne lunkent/rom temperert vann, ikke kaldt.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Hvis du bruker lunket vann og bytter ofte blir det fortere klart.
RaPe Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Jeg hadde det stående i knappe to timer engang, og da i rennende vann (hadde balje i vasken, og vannet stående og renne) i tillegg til at vi bytta vann OFTE. Funka helt greit. Men så liker jeg det salt og med mye smak da...! går sikkert greit. -men sjekk for sikkerhetsskyld at det ikke er gryteklart kjøtt du har, da slipper det jo å ligge i vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå