Gå til innhold

KRIIISE!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet idag og kom på at jeg hadde glemt å ta opp pinnekjøttet fra fryseren:( Og vi som skal ha gjester..La det i vann 11.30. Hvor kort tid kan det ligge i vann? Vet det egentlig skal ligge over natten:( Snufs, kjenner jeg er på gråten nå.. Er det noen sjanse for at dette går bra?Blir veldig glad hvis noen vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å gjøre det beste ut av det... Kan bli litt salt, men men - det går sikkert bra:)

 

Lykke til:))

Skrevet

Bytt vann på kjøttet hver 3 time.

Vannet blir fult av salt men bytter du vannet hver 3 time så får du bort mye/mesteparten av satet hvertfall.

 

Og bruk gjerne lunkent/rom temperert vann, ikke kaldt. :)

Skrevet

Hvis du bruker lunket vann og bytter ofte blir det fortere klart.

Skrevet

Jeg hadde det stående i knappe to timer engang, og da i rennende vann (hadde balje i vasken, og vannet stående og renne) i tillegg til at vi bytta vann OFTE. Funka helt greit. Men så liker jeg det salt og med mye smak da...! går sikkert greit. -men sjekk for sikkerhetsskyld at det ikke er gryteklart kjøtt du har, da slipper det jo å ligge i vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...