Gjest irismor Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Å aldri servere kalkun som julemiddag. Å ikke feire jul på fjellet med hyperreligiøse kjærringer og alkoholikere.
Pysa Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Bli en bedre mor Bli en bedre lærer Gå ned i vekt Gå opp i tålmodighet Drikke mer vann Spise mindre snop osv
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Et jeg alltid prøver å følge, men alltid blir forgjeves.... Men jeg prøver igjen iår; slutte å røyke! I hvert fall kutte ned drastisk!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har ikke noen jeg da.. Er ikke akkurat perfekt, men nyttårsforsetter har en tendens til å være så veldig omfattende og urealistiske. jeg tror jeg tar de tinga litt etterhvert i året evt:)
NyttNick Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Mitt nyttårsforsett er å ikke ha noen nyttårsforsett...som jeg alikevell ikke klarer å holde..
ana baroma Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Å gi litt mer til de som trenger litt mer, Og litt mindre til de som trenger litt mindre... Takke litt mer i hverdagen! Utover det fortsette å prioritere familie og barn, og leve noenlunde sunt og greit:)
fox`y Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 mine er: *være mere tålodig *gå ned i vekt .. *få meg jobb *finne på masse morro me mine 2 små gull:) *ikke spis så mye godis *prøv å ikke være en slik vaskekjærring hele tiden 24/7 osv osv
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Mitt nyttårsforsett er å finne faren min..
ZamZam Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Pleier aldri å ha nyttårsforsetter fordi man kommer uti februar så har det allerede sklidd ut, men jeg skal prøve i år. * Trene ( må trene meg oppigjen allikevel) * Spise sunnere * Gi mer tid til barna mine og mannen min. * Kose meg mer over hverdagens lille undre..
Sommerfugl78 Skrevet 25. desember 2007 #13 Skrevet 25. desember 2007 Kaller det nyttårsønsker, for forsetter greier jeg aldri holde likevel... Et forsett jeg har nesten hver dag er at "i kveld SKAL jeg legge meg tidlig" Må prøve enda hardere fra nyttår!
Solitude Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 - Komme meg ut av et ødeleggende forhold - bygge livet opp fra grunne igjen - mer fred og harmoni i livet mitt - forhåpentligvis finne meg ny jobb - holde hodet over vann.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå