Gå til innhold

Hva er planene deres for dagen da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi alene..eller vi bor slik til at vi ikke har annet en svigerforeldre i nærheten, men de er i Oslo denne jula..så vi er faktisk alene,..og utrolig godt..ingen som forlanger noen ting og vi kan bare nyte julefreden....

Så blir en godt og varmt koldtbord her bare for oss litt senere.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal en tur til legevakta med snuppa. Hun hoster som en bryggesjauer, hoster til hun brekker seg.

Ellers så skal vi en tur til muttern og fattern og spise. Så skal jeg hjelpe med tantebarn med hennes nintendo ds =))

Skrevet

Vi er fullbooka hele jula. I dag skal vi til svigermor på middag.

Selv om 2 av 3 er syke, lillegutt har feber også.

I morgen er detr min far som står for tur.

3. dag skal vi i selskap til min mor.

Skrevet

Nå har vi akkurat kost oss med en deilig julefrokost, ungene sov til kl halv 10!! O`lykke! Jeg skal på jobb kl 14.45, resten av gjengen skal til svigermor og svigerfar på middag. :o)

Skrevet

vi skal til mamma og pappa å spise middag og etter middag skal vi spille spill og spise masse godis. dette er en tradisjon hos mamma og pappa:O)

Skrevet

Svigers på koldtbord idag....:)

Skrevet

Svinestek hos tanten til sambo. før det skal vi RYDDE for her ligger pakkene strødd utover stua...

etterpå skal vi planlegge ferdig dåpen vi skal ha på søndag, er ikke helt ferdig...

I morgen skal vi på julaften nr 2 hos mamma, skal spise raspeballer da=)

Skrevet

Vi skal bare ta det helt med ro her hjemme før vi skal en liten tur til svigers i 6-tiden :) 1-dag er pysjdag hos oss..

Skrevet

Vi skal til foreldrene mine på middag!!! Gleeder meg!!

Skrevet

Ååååådet hørtes deilig ut det vennen :o)

Vi skal på Middag til mine foreldre, men har bare sløvan å kosa oss frem til nå da :o)

Og alle 3 har sovet litt nå, faktisk bare jeg som er våken nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...