Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 30 på meg!! nærmer seg litt no:)
MegOgAlleMine Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 16 dager igjen her i gården.. merker presset har begynt å komme. kan ikke dra noe sted før noen er på telefon
Fru.Antonsen Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 4 dager igjen !!!!!!! Nå har jeg spente og blandede følelser gitt
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 -6 dager her! overtid overtid overtid.... nyttåsbarn kanskje?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 126 dager igjen! dette går fort altså!!!
lotta72 har fått Anders Skrevet 25. desember 2007 #17 Skrevet 25. desember 2007 30 dager igjen, og er lei....
Blå-Rosa+spire! Skrevet 25. desember 2007 #18 Skrevet 25. desember 2007 48 dager igjen. går nedover idet her gitt...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. desember 2007 #21 Skrevet 25. desember 2007 22 dager igjen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå