lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 På fredag, noen dager etter el så begynte det emd stikninger på høyre og enstre side.. På søndag fikk jeg et felt under ribbeina i magen, som liksom svir? Akkurat som de få gangene man føler at man har høykonsentrert magesyre. Jeg er kvalm nesten konstant! Blir litt bedre når jeg har spist. Jeg trodde dette kanskje kom av Metforminen, så tok ikke disse på julaften og i dag.. Men begynner å lure litt her. På hva som er hva... Skikkelig syrefornemmelse øverst i magen, masse stikninger og mens murringer nederst ved egglederne, vondt som fy i korsryggen, kvalmen og nedre del av magen kjennes ut som om den er rævvkjørt... Er det metformin som gjør dette? skal jeg fortsette å ha pause på den? Eller skal jeg begynne forsiktig igjen med en tablett om dagen. Har gått på Metforminen i over en mnd nå, og først på søndag at jeg fikk problemer. Har ikke vært kvalmen på de heller..
~falck~ har fått baby! Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Dette burde du vel kanskje høre med en lege om?
Gjest Orkideen Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Metformin kan gi kvalme, sviende magesmerter og sure oppstøt. Det er derfor viktig at tablettene tas sammen med mat og aldri på tom mage. De skal ikke ha noen påvirkning på mensmurringer, smerter i korsryggen og nedre del av magen. Jeg synes du burde kontaktet lege for en nærmere undersøkelse. Er du sikker på at du ikke er gravid? Ønsker deg god bedring!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2007 Problemet er bare det at legene har julefri, ellers er det stappfullt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå