Bettybu Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 ...Levert anonymt i postkassa.. Min mann og jeg har "pondus" for å si det sånn.. Men fra å få levert en t-shirt anonymt på julekvelden, med et MEGET rundt par på, mage mot mage og en tekst som var noe som dette: "Sex umulig!" er usmakelig, direkte mobbing egentelig... Nå er det ikke så mange med så dårlig smak her, så vi vet antaklig hvem det er... De er de som alltid sender "lettkledte/lettere pornografiske" postkort fra syden...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 ja, det var skikkelig usmakelig! håper ikke du lar dette gå dere hus forbi... slik går det ikke ann å holde på!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Den var stygg.Skikkelig stugt gjort var det faktisk.
Bettybu Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Er vel en person som "hever meg " over mye.... Men dette har ødelagt mye av "julefreden" min..... Jeg selv kan gi tullete gaver til folk, men jeg gir jo ikke noe som går på utseende/kroppsfasong.... Er nesten sikker på hvem det er, T-shirten hadde utenlandsk tekst/bokstaver på "vaskelappen", som passer med feriested som de var i sommer. Dermed er det hele "planlagt" ikke noe "impulskjøp" som de ikke har tenkt over!! Lurer på å konfrontere dem direkte eller putte gaven i postkassen...eller hva?? Leverer jeg den direkte kommer de til å nekte, (..og jeg er jo bare 99,999999% sikker...) Mor min så bilen, (..men hun er ikke akkurat noen "bilkjenner" utenom "liten lys bil".... den passer ikke med deres, men de har vel neppe levert det selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå