Gå til innhold

Kynnere......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god morgen!!

 

Lurte på om noen kunne forklare meg hvordan kynnere egentlig kjennes ut....

 

Våknet i dag med vondt i magen... Sånn ca fra navellen og ned. Ikke mageknipe men bare vondt, nesten litt mensvondt.....

 

Håper alle nyter julen! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynnere skal ikke være vonde.

Når du får kynnere så blir magen veldig hard, og det strammer.

 

Skrevet

Ja,de skal ikke være vonde, men man kjenner livmoren trekker seg hardt sammen, så magen blir helt hard. Går over ganske fort, men de skal ikke kjennes noe mer enn det.

Julen nytes til høyeste grad her....:o) God Jul!

Skrevet

Hei !

 

har hatt smertefulle det jeg trodde var kynnere i hele dag- bør jeg bekymre meg ? skikkelig sammentrekkninger med smerter mens magen blir knall¨hard. Over 10 år siden jeg fødte men det er alt for tidlig og føles da heller ikke slik som jeg husker veer var ? ( hadde styrtfødsel sist)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...