Gjest Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hei og god morgen!! Lurte på om noen kunne forklare meg hvordan kynnere egentlig kjennes ut.... Våknet i dag med vondt i magen... Sånn ca fra navellen og ned. Ikke mageknipe men bare vondt, nesten litt mensvondt..... Håper alle nyter julen! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 kynnere skal ikke være vonde. Når du får kynnere så blir magen veldig hard, og det strammer.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Ja,de skal ikke være vonde, men man kjenner livmoren trekker seg hardt sammen, så magen blir helt hard. Går over ganske fort, men de skal ikke kjennes noe mer enn det. Julen nytes til høyeste grad her....) God Jul!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Hei ! har hatt smertefulle det jeg trodde var kynnere i hele dag- bør jeg bekymre meg ? skikkelig sammentrekkninger med smerter mens magen blir knall¨hard. Over 10 år siden jeg fødte men det er alt for tidlig og føles da heller ikke slik som jeg husker veer var ? ( hadde styrtfødsel sist)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå