Gå til innhold

Hvofor virker ikke ørene til mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med en stor skylling? Tarmskylling i ørene?

Jeg får alltid teite gaver av han. Blir alltid like skuffet. Gaver som jeg ikke trenger og som tydelig er lite gjenomtenkt fra hans side. Kjøpt 2 min før butikkene stenger før jul. Sa jeg ikke ville ha noe. Vil ikke ha noe til jul eller bursdag. Det er bedre å ikke få noe en å kjenne skuffelsen svi i flere dager etterpå. Spurte han i går om han hadde kjøpt noe og jo, det hadde han. Kjente allerede da at jeg grudde meg til å åpne pakkene. Jeg hadde rett. Det jeg fikk var klær. Kjøpt på billigbutikk (lagersalg). Alt for stort. Ikke noe jeg får brukt. Kan han ikke bare høre. Jeg vil ikke ha noe. Her er det hans egen egoisme som rår. For å dekke sin såkallte dårlig samvittighet for ikke å kjøpe noe kjøper han noe dritt. Her er nytter det ikke å si at det er tanken som teller, for hadde han tenkt hadde han kjøpt noe annet. Noen jeg hadde bruk for. Jeg hadde kjøpt til han. Både fra meg selv og fra ungene. Ting han trengte og satte pris på.

Kan jeg ikke bare få INGENTING! Sto ute og gråt i går. Føler at når han ikke gidder å bruke 10 minutter på å kjøpe noe annet kan han gi faen. La meg slippe møkka som havner i søppla om 6 mnd. Ubrukt.

Jeg er sikkert en utakknemlig jævel? Jeg fikk jo gave selv om jeg ikke ønsket meg noe. Men jeg ville heller hatt en tom eske. Da hadde han jo oppfyllt ønsket mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

djizez..du tar ikke dette pakke-styret litt vel alvorlig? hvorfor kjøper du gaver til mannen din? er altså noe innpakket fjas verdt tårene dine? jeg tror det ligger andre ting under som gjør at du reagerer så til de grader?

Skrevet

Etter 10 år med drittgaver kjøpt i siste liten både før jul og bursdag er jeg lei dritten. Aldri en eneste gave som viser at han tenker over hva jeg liker og hva jeg sier. Gjerne ting jeg har fra før.

Hvem i helvete kjøper 3 par tøffler til samme jul? Har vel ikke bruk for 3 par + det paret jeg hadde fra før. Og alle 3 parene i str 39 når jeg bruker str 36/37. Det var bare et eksempel, desverre sant.

Derfor vil jeg ikke ha noe. Men likevel kjøper han tullet. Så jeg skal klistre på meg et smil. Åå så glad meg ble NOT!

Jeg kjøpte til han fordi det var ting han ønsket seg. Og jeg har ikke noe problem med å kjøpe til han uten at han kjøper til meg. Det skjedde julen i fjor og det var en fin jul. Jeg slapp fjaset hans.

HI

Skrevet

Si at du SKAL ha diamanter. Ingenting annet. og liker du ikke diamanter, bytter du dem i noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...