Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Våknet av at jeg er kvalm, og måtte på do.løs mage og fortsatt kvalm nå... blir jo redd med en gang..kan man ha fått i seg noe som kanskje ikke var helt stekt osv...var borte i kveld og laget ikke maten selv.. snart i uke 32, kjenner liv og spark i magen så den lille har det bra iallefall nå.. Hvor farlig er slikt nå snt i svangerskapet?... Bør jeg ringe føden å høre?..hva kan evt de gjøre? blei så engstelig...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Høres ut som om du har fått et lite snev av omgangssjuka! Er forferdelig masse av det ute å går nå!!! Så lenge du kjenner liv og ikke har tegn til fødsel som vannavgang, regelmessige rier eller at du ikke kjenner liv, så er det nok ingenting å være bekymret for! Er flere ganger jeg våkner opp på natta og er kvalm, men da tar jeg meg noe lett og spise så går det bedre! Ha en fortsatt fin jul!
roannima Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Normalt i disse juletider dette:-) hadde en runde på do i natt jeg å . . . Men det var pga riskrem'n jeg spiste til dessert. . . :-) jeg VET jeg reagerer på kremfløte. . Men spiser litt likevel på sånne dager. . . Og,jeg får lide :-)Hehe. . . Men,er nesten verdt det.! Tror du skal ta det HELT m ro, som trultemora sier og, det går veldig mye omgangsyke.!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Tak for svar Bedre nå etter litt søvn og annen mat enn ribbe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå