Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 7 mnd. allerede.. og gjett ... hun KRABBER.. Ikke like raskt som broren men det går fremover :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Hehe:) Gratulerer med en 7mnd gammel baby da:p
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2007 thanx.. jeg fatter det ikke helt , hehe det har gått så fort ..
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Oi! Det er sykt hvor fort tiden går! Husker fortsatt du var her på nettene med litt quiz nå og da.... :-) Graulerer med en liten jente som krabber:)
Blue Lady Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Uff ja, tiden går alt for fort. Jeg kan ikke fatte at jeg sitter her med en jente på over 4 mnd allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå