*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hadde omgangssyken på lørdag, men var heldigvis bra igjen i dag.. Spist utrolig forsiktig i dag, men nå våknet jeg drit kvalm.... Renner bakfra og brekker meg i ett sett... Men får ikke noe opp når jeg brekker meg... Tre uker siden ks, så det gjør drit vondt å brekke meg... Lyst å bare få det opp og bli ferdig med det..... DEt ligger liksom der å ulmer i halsen... (føles det ut som................) Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh=( Jeg er dårlig på å være syk..... SNUFS
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Uffda! Hva med å stikke fingeren i halsen og få det opp? Det er bedre noen ganger det altså. Da er man liksom ferdig me det for noen timer. Jeg hater å gjøre det, men når jeg har vært syk lenge nok klarer jeg ikke mer. God bedring!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 uffda god bedring :) Sitter selv og er tett i nesen, feber og vondt i halsen. Slik har jeg gått i over 1 mnd nå med mye av og på feber.... minstejenta har selv høy feber, så jeg måtte ringe jobben at jeg ikke kunne komme på senvakt idag :(
ZamZam Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Huff, føler skikkelig med deg! Foretrekker å være forkjørlet enn å ha omgangsyken spes man har det i begge ender, man bare formlig ber om ¨f¨lov til å spy uansett hvor juck det er... *urggg* GOD bedring, håper du finner et eller annet som kan lindre deg kjmpefort..
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 vi bare si GOD BEDRING!!!! Håper det går fort over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå