Gå til innhold

Blei det noen fine gaver da jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, fikk masse fint vi! :)

Fikk babyklær og babypledd fra både venner og familie! :)

Jakle og hårføner fra ei venninne, tovet vinholder fra svoger/svigerinne, stearinlys og smykke fra ei jente, shampoo, riense-cream og bodybutter fra ei venninne, bilde av et fadderbarn, brodert juleduk, strikka babysokker og 5000,-(!!!!!) fra mormor og morfar!, spa-sett og 3500,-(!!!) fra svigers!, penger fra mamma og de hjemme( vet ikke hvor mye enda), the- sett med div the oppi fra ei kusine, smokker, gulpekluter og smekker fra 2 hunder, lysestake, sjokolade og et smykkeanheng fra ei venninne, sånn stempelpute fra ei venninne der det står "Ei lita prinsesse kom til helt riktig adresse! :)

 

Er fortsatt et par stykker som vi ikke har fått gaver fra enda da, men de kommer nok! :)

 

Så da har vi penger til å kjøpe stellebord, betale på vogna og handle inn det siste som trengs til snuppa kommer ihvertfall! :D

Skrevet

Yess! Fikk snowboard av mann og barn! Verdens tøffeste julegave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...