Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Joda, fikk masse fint vi! Fikk babyklær og babypledd fra både venner og familie! Jakle og hårføner fra ei venninne, tovet vinholder fra svoger/svigerinne, stearinlys og smykke fra ei jente, shampoo, riense-cream og bodybutter fra ei venninne, bilde av et fadderbarn, brodert juleduk, strikka babysokker og 5000,-(!!!!!) fra mormor og morfar!, spa-sett og 3500,-(!!!) fra svigers!, penger fra mamma og de hjemme( vet ikke hvor mye enda), the- sett med div the oppi fra ei kusine, smokker, gulpekluter og smekker fra 2 hunder, lysestake, sjokolade og et smykkeanheng fra ei venninne, sånn stempelpute fra ei venninne der det står "Ei lita prinsesse kom til helt riktig adresse! Er fortsatt et par stykker som vi ikke har fått gaver fra enda da, men de kommer nok! Så da har vi penger til å kjøpe stellebord, betale på vogna og handle inn det siste som trengs til snuppa kommer ihvertfall!
Afrodite´71 Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Yess! Fikk snowboard av mann og barn! Verdens tøffeste julegave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå