Gå til innhold

noe som hjelper mot strekkmerker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 19uker på vei.noen som har noen forslag til noen kremer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp svangerskapsolje, på helsekost el lignende butikk:) olje trekker mye bedre inn i huden

Skrevet

Det er ikke mulig å "smøre bort" strekkmerker, ei heller forhindre at de kommer, da merkene sitter i underhuden. Man bør få i seg nok omega3, det smører kroppen innvendig.

Men "alle" gravide smører seg nok allikevel, om ikke annet så er det jo fint å ha myk hud :o)

Skrevet

Drikk mye vann, huden sprekker opp innenfra, så det er viktig at du har nok fuktighet i kroppen... Ellers er det mais-olje som skal hjelpe. Men så sies det at strekkmerker er genetisk, så hvis din mor fikk det, er det stor sjans for at du også får det...:(

Skrevet

Strekk merker er hormonelt!!Så man kan smøre seg grønn,men man sprekker som sagt innenfra,så det er ingenting en krem kan gjøre for å forhindre det!!

Skrevet

Moren min har tre barn og har ikke noe strekk merker.kanskje jeg er heldig å slipper det jeg også. men takk for hjelpen alle sammen

Skrevet

Moren min har også født 3 barn og har ingen strekkmerker. Mens jeg derimot har masse! Venter vårt 3 barn, fikk ca 99% av strekkmerkene på 1 mann. Kun en ny strekkmerke på nr 2. Ingen enda på 3.

Skrevet

Hvordan blir merkene etterhvert? Går de ikke mer vekk?

Skrevet

De er røde streker (mer eller mindre) når de kommer, men blir "sølvaktige" nesten litt gjennomsiktige på en måte. De synes mest osm småsmå søkk i huden mer enn som streker.

Skrevet

Masere huden på mage g pupper godt hver dag med Body Butterfra Body Shop. Jeg gjorde det sist sv.skap og har ingen strekkmerker. Drakk også MASSE vann

Skrevet

Jeg brukte også bodybutter fra bodyshop. Jeg fikk heller ingen strekkmerker med førstemann. Har ikke brukt den denne gangen,og har desverre begynt å få strekkmerker..men er jo ikke 100% sikker på at det har med kremen å gjøre:).

Skrevet

har og hørt at dette er hormonelt.. men forebygging skader vel aldri? selv bruker jeg clarins body oil tonic (helt naturlig olje) beregnet for strekkmerker. ellers har jeg en venninne som gikk opp mellom 20 og 30 kg, som var storfornøyd med biotherms krem mot strekkmerker

Skrevet

Hei Jenter!

Jeg har hørt at man bør spise ca. ett gram c-vitaminer hver dag for å forebygge strekkmerker. Det kan også være nyttig å få i seg E-vitamin. En bør også fokusere på kostholdet og sørge for at en får i seg nok gunstige fettsyrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...