mayaya Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Greit til mini altså, men du... Kjøp meg heller et gavekort, da.... *sukk* Litt for langt unna til at jeg orker bytte dem også :-p Mitt sukk for i dag :-p
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Hadde blitt kjempeglad for å få klær i gave, men så er vi jo alle forskjellige =)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 hva og hvor da Mayaya? God Jul forresten.. Du slår likevel ikke min svigermor som for et par år siden gav meg sorte blondetruser i størrelse 40 (jeg er en 36), med blonder langt oppetter navlen. Da jeg pakket opp i år fra henne bare måpte mannen og sa Å, herreguud! Der var en trusepakke. Jeg fikk latterkrampe. Inni lå det (jeg får nesten si heldigvis ) et gavekort på en dameundertøysforretning. Min mann fikk gavekort på et kjøpesenter, så jeg spurte om vi kunne bytte, hehe... Jeg trives godt i H&M trusene mine og forstår ikke helt hva for noen signaler jeg sender ut. Og av min manns tante fikk lillemor på 7 mnd en strømpebukse i str. 2 mnd. (som hun hadde klippet av lappen på så klart, hehe). Det er greit hun er slank, men. Man skal være takknemlig for alt man får. Har prøvd å få gjennom alle år at jeg helst ikke vil ha julegaver, kanskje jeg blir nødt til å lage en spesifik ønskeliste i stedet. Fikk masse fint da, min mor, min ene bror og min bestemor hadde kjøpt masse nye deler til serviset vi samler på. Eldste fikk brio togstall og duplo byggeplass som han har siklet på lenge of en del bokstav spill ol. Og lillemor fikk noen superfine slike .. hva heter det, slike man henger på lekegrinden. De spiller musikk og lyder. Fra bellino eller hva det heter. (en bellino sau fra ene fadderen og en bellino larve fra ene tanten min). Det var tipp topp siden storebroren i dag klarte å ødelegge uroen hennes.
ZamZam Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 JEg har vært så heldig i år at mannen min faktisk har klart å kjøpe klær jeg syntes var fine og til og med i rett størrelse, men han klarte å kjøpe noe av det styggeste smykke settet jeg noen gang har sett! Han pleier alltid å gjøre omvendt, stygge klær i feil størrelse og nydelige smykker.. Iallefall så får man bare hevne seg neste år..
mayaya Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2007 Tja, hva skal jeg si? Hehehe.. Det var en slags genser i en slags hvitfarge. Med noe blondegreier.. Og en svart slags strikkevest med noe blonder.. Og sløyfe på.. Veldig veldig veldig ikke meg. Og i feil størrelse. Og med et smykke som jeg ikke engang prøver på forklaring på. Hehehehehhehehe... Samtidig så hadde hun fått tak i et skikkelig kult dørskilt da, så hun var ikke heelt ute og syklet, men nokså. Hahahahah
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Ha ha:) Min mor har på uttallige oppfordringer gjennom årene fra 10 års alder til i dag i 27års alder sluttet å kjøpe klær til meg. Heldigvis:) Det er alltid helt bom. Alltid. Men hun hadde kjøpt en pæreskinke til oss (nam nam) og to bøker jeg vet hun ikke kan ha plukket ut selv (jeg har rett, min bror har vært tilstede da hun kjøpte de). Så nå går det så meget bedre. Men klær kjøper hun heldigvis ikke mer.
mayaya Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2007 Min mor har alltid gitt penger... Men i år var hun såå stolt av at hun hadde handlet.. Jaja :-p Mannen fikk bilbane da... ehhhheee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå