Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 vi var stelt og klare til å gå. så sitter hun i trappen og spør: mamma. hvor er pappaen min? hun er 2år ikke noe kontakt med han:-(
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 usj, så trist :-/ er det samme med eldstegutten min, ingen kontakt med pappaen.... og idag da vi skulle dele ut gaver hadde han lagd en gave til pappaen sin i barnehagen, uff, ble ganske trist da ja.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 stakkars gutten din:-( de skjønner jo så mye og. ser de fleste barn i barnehagen lager gaver til mamma og pappa. de har jo lyst til det de og. datteren min var så heise en tid å kalle alle menn for pappa. skulle ønske faren stillte opp for hun. men sånn er det desverre ikke:-(
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 ja, ikke sant, det gjorde min også en stund, men nå er det litt enklere å forklare da, blitt 3år. er ikke alltid man har en pappa som stiller opp....det har heldigvis minstejenta da, og de stiller opp for eldstegutten også, men blir jo ikke det samme som om hans egen pappa skulle stilt opp.
Mamma+2 Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Stakkars jenta di..sånt er ikke noe gøy nei.... Her er sønnen min blitt 6 år og han har en far som han i hovedsak skal se annenhver helg...men ikke alltid faren har tid til det...men han kom hjem fra skolen med 2 gaver han hadde laga...og begge var til meg....spurte om ikke pappa skulle få den ene... oj...pappa ja...han hadde helt glemt han......så det sier jo litt ( vi bor i samme kommune)...endret den ene lappen så faren fikk den ene da...men selv om faren er tilstede i Deres liv er det fort å tenke på den man bor sammen med hele tiden ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå