Blue Lady Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg kjøpte Mina 2 bodyer en dag. Har vasket de og hadde den ene på henne i dag. Når jeg tok den av i ettermidag var det hull under begge armene Har ikke kvitteringen enda, men skal prøve og klage, håper det var bare tilfeldig, men at det ble hull under begge armene var litt mystisk..
nickoline og supermann Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 jeg også. hull på magen på to av de. Sist år hadde jeg en stillongs fra HM. Den gikk det også hull på. Kjøper nå heller janus. Har også Fru lyng sett som går for andre sessongen. holder også fint. fått ulvang til han i julepressang i dag. Det virket kjempedeilig
Blue Lady Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Utrolig irriterende, de koster jo like mye som Joha og Janus jo! Skal dra og klage, for dette er for dårlig ! De hadde 30% på alt her en dag før jul, så det var derfor jeg kjøpte der..
nickoline og supermann Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Jeg kjøpte også på salg sist år. HM kjøpte jeg egentlig for å legge som ekstra i barnehagen! aldri mer!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 har aldri hatt problemer med ullklær verken fra cubus eller HM, har vel bare vært uheldige dere da....eller glemt å vaske med MILO :-P
SinSin Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Ja. Har veldig dårlig erfaring med disse og kommer aldri til å kjøpe igjen. Mine gikk rett og slett opp i iminga, smuldret sammen (kunne jo ikke bytte dem heller siden det ikke var noe igjen av de) og JA, jeg brukte milo og ullprogram på maskinen! Holder meg til Janus og Devold:-)
lille meg.. Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har brukt cubus sitt ullundertøy MYE og er super fornøyd:-)men etter ett års flittig bruk og Maaaaange runder i maskin blir det tynnslitt-men noe annet synes jeg ikke er å vente...spesielt på typiske slitasjesteder(knærne under krypinga..)men det er jo bare ta de med tilbake og snakke med butikken,få nye og gjøre et nytt forsøk??en gangs vask var jo drøyt da:-)men om det er i sømmene det er raknet er det jo slikt som kan skje ...
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 har bare ulltøy fra cubus, hm og sparkjøp jeg. og de har det aldri gått hull på på den måten. og jeg glemmer meg bort innimellom og vasker det i maskina med andre klær. altså uten milo og ullprogram...
SaDa Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 De fra cubus blir skikkelig stygge etterhvert.. Hull under armen og ulla på utsiden ryker.. Har fått Janus til gutta til jul, Håper de er bedre
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Har også ull både fra Cubus, HM og Spar Kjøp. Ingen problemer, bortsett fra en body fra SparKjøp, den revna fra knappene i skrittet og oppover rompa/ryggen. Her i huset brukes MYE ullklær, men det vaskes med forsiktighet og henges pent og pyntelig opp til tørk. Tror du må ha vært maks uheldig, BL!
My little girl_ Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Nei ingen problemer med de fra cubus,men de fra janus derimot, de er det hull i etter en runde i vaskemaskinen.. å her blir det kjørt på ullprogram og milo..
LegallyBlond Skrevet 25. desember 2007 #13 Skrevet 25. desember 2007 Du får sannsynligvis ny. Er ikke mange klager på ulltøyet, men hender jo at det går hull osv. Oftest er det pga av feilvask, men noen varer holder ikke mål. Det er Joha som produserer Cubus sin ull, se de to skal nok være ganske lik i kvaliteten=)
Grorüd.. Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 Har ikke vært noe spesielt plaget med hull i bodiene, men har lagt merke til at på hver eneste body fra cubus, så har knappene oppe ved skulderen gått i stykker, og også de som er nederst på bodien.. hmm...
mammatil4gull Skrevet 25. desember 2007 #16 Skrevet 25. desember 2007 veldig viktig med rett vaskemiddel .... ga beskjed til gubben å om det og når dere snaker om janus ... jeg vasket det nye fra cubus og det er helt fint men de to baby bodyene fra janus er er det blitt små hul i så skal klage ja på de vaska å en janus ull strömpebukse og våtter i samme maskinen og de gikk det ikke hull på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå