Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 jeg har ammet nå i fire mnd, ja egentlig "håpet at melka skulle ta slutt" så jg slapp å føle meg så slem eller rett og slett ha dårlig samvittighet for å ikke gi barnet morsmelk( da mener jg siden jg får til amming og har nok melk) men dere dette er ikke noe for meg assa.. synes det er pinelig å amme offentlig og etc... kan nevne mange ting! men nei ga grøt igår og begynt erstatnig, ammer sakte men sikkert mindre og mindre! ikke det at erstatningsbarn er noe ille for har barn fra før som fikk mme fra første leveuke og er sunne og fornøyde(og for å legge til sjeldent syke) mm er best for barnet..og bla..bla.. vet dette, men nå er jg klar for å få skinnlappene mine for meg selv=) ( ble slappe etter forige graviditet, og da ammet jg ikke, så ingen ting med amming å gjøre!(så jan tomas gå å heng deg)uansett de som FÅR til amming og Ønsker det! klapp på skulderen! god jul til alle mammaer! over og ut=)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Du gjør det du føler for. Ingen bestemmer hva du skal gjøre. God jul og lykke til med egne valg.
snartmammapåny Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Blir helt feil i mine øyne at mammaer må tvinge seg gjennom ammingen og misstrivs de første mnd fordi ammingen ikke er noe for seg. Er ikke amming noe for deg så er det bare du som kan bestemme over din kropp og din baby. Blir sunne mennesker av flaskebbayer og. Synst du har vært flink som har amma så lenge jeg, når du tydligvis missliker det så ille. Lykke til!
brummemamma- Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Jeg skjønner deg godt! Jeg selv sliter med å komme i gang med anning, og må gi tillegg - småen er bare 8 dager og jeg er redd det blir mer og mer flaske og mindre og mindre pupp - han gråter og får ikke til å suge, og jeg gråter fordi han ikke vil suge...jeg er på nippet til å gi opp, mne prøver fordi jeg får så dårlig samvittighet etter press fra jordmødre, barselavdelingen og alle som ser ut til å mene at alt annet enn amming er til ren skade for babyen
Guttemamma til tusen :) Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 All ros til deg som faktisk har forsøkt i fire mnd!! du har gjort et helt ærlig forsøk, og ingen kan si at du ikke prøvde! Det er ikke alle det funker for -av forskjellige grunner!
___ Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Jeg skal ikke gi deg peppre. Forstår det gjør jeg ikke ettersom jeg er ganske sikker på at amming er det beste for barnet litt lengre, men jeg tror ikke det skader ungen å skifte til kjøpemat etter 4 mnd.. Det er mange ting som er "best" for barnet uten at de lider noen overlast om vi velger noe annet. Alt for mange tror at kun det beste er bra nok for deres unger. MME er ikke det beste, men deter bra nok. Ha en fotsatt fin jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå