Gå til innhold

Alltid på samme side i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta i magen er alltid på samme side i magen, alltid på høyre side.

Så er magen myk på venstre side. Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;) jepp, jenta mi ligger på høyre side hun også.

Så når jeg skal legge meg å sove, kan jeg aldri ligge på høyre side, for da føler jeg at jeg klistrer henne. hehe;)

Skrevet

Joda..mest på høyre side her også...men det hender det er venstre:)

Skrevet

her ligger hun mest på venstre side :) hehe...

Skrevet

pia ligger på høyre side :-) Always.

I flg. jordmor har alle babyer en favorittside :-)

Skrevet

Jepp, høyre side her også :o) Slik lå også snuppa.

Skrevet

ja slik er det hos meg og , gullet mitt har holdt seg til høyre så si hele tiden :)

Skrevet

Høres kjent ut! :o) Kjennes ut som han har verdens beste plass på venstre side, men han skviser seg helt ut på høyresia, og jeg kjenner han helt fra hoftebenet og opp i ribbena....

Skrevet

Jepp! Er 29 uker nå, og den lille har allerede funnet sin favorittside ser det ut til. Ligger på høyre side omtrent hele tiden. Får mye protester hvis jeg legger meg på venstresiden. Den lille liker tydeligvis best å ligge på ryggen eller på siden :-)

Skrevet

Guttungen min ligger også på høyre side. Og jeg får et stort barn også, og jeg har funnet ut at det må være fordi han ligger på høyre side! Hi hihihi! Alle de vitale organene som gir babyen mat ligger også på høyre siden, så han ligger rett og slett oppi matfatet! :o)

Skrevet

Så rart:o) Gutten vår ligger også på høyre side. Magen er helt skjev!

Skrevet

hoyere side her ogsaa- er i uke 39:) og han har ligget slik siden slutten av 20-ukene:)

Skrevet

Den lille ligger på høyre side hær. er 31 uker. Til opplysning har alle mine barn ligget slik. i alt tre. ikke uvanlig.

Skrevet

Samme her og, han holder seg på høyre side. De få gangene jeg legger meg over på siden, venstre side- flytter han seg. Trodde kansje det var normalt jeg da..... Førstegangs ja... :)

Skrevet

På høyre side er det hardt, kjenner både hode, rumpe og ben, mens venstre side er mer myk

Skrevet

Her også. Hun foretrekker høyresiden her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...