jojipoppa Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 av samboeren min i julegave. Fineste gaven jeg har fått. Det var en musling som jeg måtte knuse og finne perle inni, og et fint anheng som jeg kunne putte perlen inni!
1881 Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Pass bare godt på at du ikke mister perlen for det gjorde min venninne og gud så ulykkelig hun ble. Men kjempeflott gave altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå