mayaya Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Tuuuusen takk for flotte julegaver!!! Pingen; jeg er målløs - syltetøy, smekke, lue og bok! Herremin assa!!! Og lenej; boka var flotters!!!! Vi har sunget allerede!! Tusen takk jenter, dere er topperse, ja!! Og ps til lenej; Jeg har fått en veldig stor takk fra en kosepose-mottaker i kveld - den rosa slo an ja! :-D Ooog ps til ka-ping; Jeg har fått masse skryt for den nye posen fra deg også, selv om jeg ikke har rukket å få den ut i vogna ennå :-D
lenej :o) Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 hehe, så gøy da!! vi har og sunget, for måtte jo kjøpe en sånn til mini og :) ja, tenkte å spørre deg om det, kordan posen ble mottatt... men det er bra!
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 mayaya: vi lo så vi grein av alle juaniten-flaskene hahaha... helt utrolig! gavekortet skal benyttes ja!! woho! KLEM!!! ps: takk for at du skreiv "kjerne"jente og ikke "kjempe"jente... hehe.... føler meg diger som en hval for tida :s
rødhette* Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 ka-ping er virkelig ei superjente, ja!!!!!
mayaya Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Du er jo ei kjernejente!!! :-D Koz og klemz
mayaya Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Hvor lang tid brukte du på pakken min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå