Gå til innhold

Kløe og Svie??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!! :D

 

Jeg har klødd i flere dager nå, har canesten, men må innrømme at jeg ikke smører så ofte som jeg skulle.. Det svir nesten når jeg dusjer..:/

 

Kan det være uvi?? eller sopp??

 

Vet ikke om jeg er gravid, hadde ikm igår.. Men ingen tegn til tr..

 

Har dere vært borti lignende? Takknemlig for svar! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det svir også kan det hende det er en mer hissig type sopp enn den Cannesten tar.. Jeg ville nok ikke ha tenkt uvi med en gang, men er jo ikke lege:) Jeg ville nok tatt en tur til legen jeg. Kan hende du trenger en annen type krem. Kjipt å smøre og smøre uten å få noe resultat:)

 

God bedring:)

Skrevet

Takk for svar! =)

 

Det står på kremen at man skal smøre enda to uker når symptomene er borte.. Syns det var litt lenge...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...