-prøverpånytt- Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk brødbake maskin,bok,Naomi Kampel parfyme,krystall bolle,gavekort på 1500,kjele,sminkekoffurt mm.Er i allefall veldig fornøyd med både gavene og hele feiringa av denne dagen!Jeg feiret hjemme i mitt eget hus med mann og barn og min veldig snille mor.
Niem og Patrick Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk tatovering, bergansbukse og håndarbeidkasse av sambo. Av resten fikk jeg mye tallerker, panner, kakefat, kakespade osvosv.. Patrick fikk MASSE klær og bamser, og en babygym, kjempespennende!!=)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk pysj, morgenkåpe, ansiktsprodukter, lysestake, 2000 kr, litt klær til babyen og litt til som jeg ikke husker helt nå
Mamma mjaua Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 jeg fikk ipod 160 gb, sminke, 1600 kr, temsims2 spillet bon voyage, restauranttur, mean girls dvd, vekser, sengetøy. sminkepung, lommebok, håndkle, stearinlys, 5 store sølvskjeer, spasett, sminkepung, kopper og glass og tallerkner, kaffe/tesett med kaffe/tekopper, kaffe/tekopptalekkner, tallerkner, sukkerskål, melkeskål og kaffekanne osv. mye å ramse opp, så orker ikke alt:) ble veldig glad for tingene da hvertfall:) (har ikek fått babyting, for har ikke turt å innrømme at jeg skal ha baby. pysen meg som er redd for å ødelegge julen til familien:P )
Linnea&Julie Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Videokamera til babyen komme Deilig dundyne, glass, kopper, tallerkner, fat, karaffel, babyklær, lampe, boller, duk..mm Er veldig godt fornøyd )
sorlandet Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Fikk så mye fint at jeg ble helt rørt! Deilig fotbad/massasjebad av min mann - gleder meg til å prøve det i kveld, parfyme sett, skotørker, bøker, gavekort, olivenskål, termos og termokopp (min mann fikk og så nå skal det bli varm drikke på oss begge på tur), sminke og kremer, et fotbad til, gryter til den nye induksjonstoppen vår, vannkoker og mye mer! Er så fornøyd - og hadde en kjempehyggelig kveld sammen med familien.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk Ghd rettetang, en cd, Biotherm Bodylotion, kaffekrus med "verdens beste mamma" og et bilde som gutten min har laget i barnehagen. Og så fikk vi noe felles: 2 termokopper, et fat med 3 servingsskåler og knivblokk med 5 kniver og et fat tilhørende servise vårt.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Glemte og skrive at jeg fikk gavekort på 400, vaffeljern, burberry skjerf, addidas sokker og håndklær og avslappende massasjeolje også
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 Uææh. Jeg føler meg så ekstremt bortskjemt men også ekstremt heldig! Jeg fikk faktisk leilighet evt hus som jeg kan velge selv av foreldrene mine :-O Er helt fra meg av lykke her! Også fikk jeg masse masse andre ting: klær, smykker, vesker, diverse kjøkkenting, bøker og sminke. Heldige meg!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 WOW!!!!! Grattis Nonnings, det er jo helt fantastisk!!! Du har tydligvis vært snill jente i år )
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Hehe, tusen takk Rosalille! Jeg må jo ha vært snill ja, merkelig det der altså, jeg som trodde jeg hadde vært slem :-P Men wohooo jeg er så glad :-D
tertilus Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Fikk håndklær, sengetøy, støvletter, kjøkkenmaskin, dab-radio, kopper, skål, en del penger, brødkurv, lysestaker, bøker, body lotion, skinnhansker, neglefil, julepynt, kjøkkenhåndkle og abonnement på blad. Fikk vippestol til bebisen vår som kommer i februar.
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 25. desember 2007 #13 Skrevet 25. desember 2007 Vi fikk tv av svigers, 2500,- tilsammen, hjemmestrikka og kjøpte raggiser, en stoooor fin nisse, skjerf, genser til gubben, manicyrsett, ansiktsmassajeting, og barna fikk masse de også
Gjest dagdrømmer Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 Fikk smykke med skytsengel av mannen:) bruker ikke smykker, men denne skal få passe på magen og meg! Penger av foreldre, dusjsåpe og krem, te, lysestaker, krumkaker, tårnkake (kjempepraktisk for høygravid kvinne som lager jul!!), grytelapper ol. I tillegg fikk vi masse til magen, og storesøster in spe fikk mange gamle strikkeplagg i skikkelig retrostil! Gleder meg til å prøve på!!
Delirium Skrevet 25. desember 2007 #15 Skrevet 25. desember 2007 Her i huset var det avtale om å ikke kjøpe en masse ting, men jeg fikk alikevel mange klær og utstyr til babyen...det var veldig koselig. Og så fikk jeg og sambo hver vår tempurpute og en del penger..til babyen Var en kjempefin kveld!
Dægern døtte Skrevet 25. desember 2007 #16 Skrevet 25. desember 2007 I år fikk jeg ullundertøy, duker, suppeskåler, grytekluter, ildfastfat, liten nisse, englebarnsmykker og 2 000,- Felles så ble det bilde, kikkert, sengetøy, fryseskap og hjemmelaget hagebenk. Hyggelig å få, men enda hyggeligere å gi bort syntes nå jeg....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. desember 2007 #17 Skrevet 25. desember 2007 Fikk MASSE til lillegutt og snuppa i magen. Til meg selv fikk jeg kamilla og tyven 1 og 2 (hadde ønsket meg lenge, men har ikke sett dem noensted. 2000 i gavekort av pappa og masse undertøy, 1000 kr og YSL sminkesett. Husker ikke resten.
mor.monsen Skrevet 25. desember 2007 #18 Skrevet 25. desember 2007 Fikk masse fint til babyen i magen. Til meg fikk jeg smykke med to diamanter, saueskinnstøfler, konfekt, gavekort, penger og litt pynt. Felles fikk vi ting til hjemmet og penger stort sett. Det beste med hele julaften var at det var så stille og rolig. Alle koste seg og det var super stemning. Første juli eget hus. Veldig stor stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå