Gå til innhold

Sykemeldt da må arbeidsgiver få vite det? og om vondt på ene siden..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i barnehage og er så forferdelig sliten og trøtt om dagen. Kvalm som dagen er lang og sovner nesten stående på jobb.

Har vært sykemeldt for noe annet n stund og vil ikke være det mer, men hva kan jeg gjøre?

Tenkte å prøve å jobbe i noen uker og så se hvordan det går.

Er vel i uke 6 + noe og allerede har jeg skikkelig bekkenløsning. Jeg har problemer med å komme meg opp av sofa, seng o.l.

 

What to do?

 

Og jeg har smerter til tider på den ene siden av magen.Tenker da på svangerskap utenfor livmor ..

 

Andre som har denne vondten..

 

 

Hilsen ei som låner et nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du sliter på jobb så hvorfor ikke sykemelde deg? Ta vare på deg selv og ikke slit deg ut...(det er det ingen som takker deg for senere.)

 

Hvis du har mye smerter på den ene siden av magen ville jeg ringt legen og fortalt det...så du eventuelt kan få en tidlig ul for å se at det ikke er et svangerskap utenfor livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye smerter¨på siden/ begge sidene. Til tider kan det gjøre ganske vondt. Fikk til svar fra både lege, jordmor og sykepleier at dette var helt normalt tidlig i svangerskapet hos enkelte. Det er livmoren som ordner seg klar for det som skal vokse seg stort.

 

Ang.sykmelding...Nei, din arbeidsgiver behøver ikke å vite hvorfor du er sykmeldt. Grunnen til sykmeldingen står på det fremste arket, som du skal beholde selv. Det står ingen årsak til sykmeldingen på arbeidsgivers part. Du kan f.eks si at det har vært litt mye i det siste, og at du er blitt helt utslitt..(du er jo utslitt, han behøver ikke å vite at du er gravid for det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med smerter i siden. er 5 uker på vei, og fikk positiv test på fredag hos legen.

våknet på lørdag med litt rødbrun utflod, og disse "smertene", så dro rett til legen. de sa jeg bare skulle se det ann i helgen. blodet har godt bort, men kjenner det en del i venstre side forstsatt. akkurat som milde menssmerter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeld deg. Er du dårlig, så er du dårlig. Vi er så heldig i Norge at vi har et system som gjør at det lov å være syk.

 

Jeg tror smerter i magen kan variere mye fra person til person. Hvis du egnster deg så mye at det går ut over hverdagen din ville jeg ringt legen og fortalt det. Ellers så lever jeg litt etter filosofien at alt er bra til det motsatte er bevist. Går det ikke bra, så var det ikke "ment to be". Orker ikke gå rundt og bekymre meg. Hadde noe brun utflod for en uke siden. Da ringte jeg legen helt hysterisk:) Det har stoppet, og jeg fant ut at jeg ikke orker å gå rundt å bekymre meg. Ikke bra for spiren inni meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...