:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 klokka 13.30 i dag kom juletret i hus. jeg og småen rakk akurat og pynte før vi dro på middag. nå sitter jeg og ser på mitt bitte lille skjeve tre (det var 5 og velgemellom) som er ekstremt overpyntet og jeg må si at jeg er ganske fornøyd. eneste som mangler er toppen.(ikke stjerne, men sånn spiss ting) men jeg finner aldri en perfekt sånn så vert år er det ingen ting i toppen så det har i grunn blitt traddisjon hatt en fin dag da jenter?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Så bra! Gratulerer med tre i hus! Hehe, leste din frustrasjon i natt. Og jeg var villig til å hjelpe, hadde du bodd nærmere. Hadde nemlig satt en kompis på saken, han skulle finne et tre (i egen skog) til meg og et til mamma. Det til meg skulle være stort og flott og det til mamma lite og søtt. Og han kom. Med ett som var 2 meter og ett som var godt over 3 meter. Og selv om jeg har stor stue måtte både bunn og topp kuttes på det til meg, mammas holdt så vidt, men måtte friseres litt det og. Så tilsammen har jeg vel nok grankvister og stammer utafor døra hjemme til å lage minst tre normale tre. Hatt en kjempebra dag til tross for jobb. Savner jo familien, men har hatt en helt rolig dag, med mye god mat, tv og godteri. Feiringa tar vi på torsdag. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 hehe.. så søt du er :-) hadde vert litt gøy og få juletre igjenom dib da :-) det blir sikkert super kos på torsdag da :-) litt rart når julen blir flyttet på sånn, men det virker ut som du takler det bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå