Gå til innhold

Hva fikk dere/ungene til jul da..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset ble det altfor mange pakker på ungene som vanlig..blir nesten lei til slutt vettu...

Når alt skal prøves...og lekes med blir det fort sånn..

Her fikk ungene masse klær..masse nyttige leker..vi fikk kenwood kjøkkenmaskin,..biffbestikk..løpere og lys...ting til servicet vårt..:)

Strålende fornøyd med dagen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår fikk noe klær, duplo, Toby the totbot (jeg misliker ham allerede.. hehe), sengetøy (siden hun fikk ny dyne av oss), recliner fra tantene og onklene, tegnesaker og sikkert noe mer.

Vi fikk sengetøy, konfekt, duker, lysestaker, pizzaovn.

Litt uvant å feire julen kun oss, og langt fra alle vi kjenner, kan ikke ta oss en liten tur på besøk etter gaveåpning engang.

Men ellers en ok julaften.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Hun fikk altfor mye, jeg ble drittlei av å pakke opp gavene hehe..

Hun er kun 14mnd og det eneste hun likte var en nyyydelig stor dukke som hadde fått samme navn som henne selv...!! Den var stas ja..:-)

Ellers fikk hun:

Vintersko

Ecco vintersko

Støvletter

Tøfler

MASSE klær (to store IKEA poser fylte jeg opp..)

Puslespill

Fisher price leker

Hund i veske (lekehund selvfølgelig)

Jakke (luer,hansker,sjerft)

Gavekort fra gullsmed

2000 kr

Alt jeg husker iallefall!

Skrevet

Mini fikk så mye fint han. Blant annet gravemaskin og traktor, laugh og learning computer, småbiler, biler fra cars og traileren fra cars (den som liksom er hjemmet til "lynet" når man bretter den ut) og fine klær:-)

Tuppa fikk også mye fint. Blant annet den ormen fra fischerprice (mulig laugh&learing) og den boken med sanger fra laugh&learning, my first dollhouse fra fp, smådokker og klær:-)

Vi har fått sengetøy, glass som vi samler på, bestikk som vi samler på, gavekort, penger, digital fotoramme og mye annet fint:-)

Skrevet

Gullet fikk klær, sølvskje, penger, lekekjøkken og stasj til det, en hel "dyrehage", leke-doktor-sett, puslespill og sikkert mer som jeg har glemt i farta...

Jeg fikk en eneste gave som var bare til meg, mens mannen i huset håver inn "firma-gaver", ellers fikk vi pengegaver begge to, og sølvtøy som vi samler på.

Skrevet

Overflod av gaver

Tassen fikk

-lego duplo i 3 varianter

-brio tog

-brannstasjon med helikopter og to biler

-en politistasjon eller noe slikt......... var et slags byggesett. Het mega blocks eller noe slikt

- sølvskje

- penger

-traktor med dyr

- enda en traktor

- tegnebok

-ullvang undertøy

- genser

- enda en genser

- en brun kosedress

-trehjulsykkel

-sparegris

- store boka om knerten

vi fikk

-4 kopper, 4 asjetter og fat til ferdinand finne serviset mitt

- royal copenhagen juletrekuler ( må le, de kommer aldri til å bli hengt opp. Tassen har knust 3 av plastikk allerede)

- holmegaard øl krus

- en eller annen dyr stygg royal copenhagen ting.

-kjempefin duk

- vin

-rosendal kaffeglass

jeg fikk

- smykke og kamera

sambo fikk

-sokker

-gavekort på tøy

-kalender

- kaffe avtale

også er det sikkert noe jeg har glemt.......- VI MÅ KJØPE SKAP OG BYGGE PÅ!!!!!

Skrevet

glemte flott tøffler!

Skrevet

Eldste fikk:

Brio togstall, noen tog, en bil, duplo byggeplass og feiebil, noen bøker, bokstavspill, noen dyr (han sparer på schleich dyr), + skøyter hjelm (men de var alt for små.

Lillemor fikk 2 slike bellino spille dingser til å henge på sengen eller lekegrinden ol., høy rygg til tripp trapp stolen, bergans sekk, og ett tonn med bamser. Jo også stiga akebrett + en alt for liten strømpebukse, hehe.

Vi har nylig pusset opp badet og fikk så klart en del baderomsprodukter (som vi ikke trenger), vi fikk masse fint til serviset vi samler på, av en venn (som også er fadder til lillemor) fikk vi en kjempefin lanterne eller hva det heter og et digert lys å ha i den.

Fikk også noen totalt unyttige ting.

F.eks. et diiigert bilde fra svigermor, som fikk meg til å utbryte, "hva blir det neste, et elgehode?", hvorpå mannen min svarte "jaja, rammen er jo brukbar på kleskottet eller noe.

I år hadde hun ikke kjøpt alt for digert undertøy til meg, men gavekort i butikken hun kjøpte det sist, hehe.. Mannen min bare satt og måpte da jeg åpnet.. Så kom det et , å herregud fra han, hehe..

(Kanskje fordi hun for en mnd, siden annonserte høyt og tydelig at hun skulle kjøpe gavekort hos aroma terapeut, og i stedet kom med gavekort på en butikk hvor de selger bestemortruser, barnas oldemor handler der, så jeg kan jo gi det til henne, hehe).

og badeprodukter da.. håndklær.. vi har flere kasser på loftet med håndkler, og sier hvert år at vi IKKE trenger fler håndklær..

Men håndklær får vi..

I år var det heldigvis lapper på, så jeg skal bytte de og heller legge det i gardiner. Vi har nemlig ikke gardiner. men vi har 230 håndklær vi aldri kommer til å bruke på loftet..

Straks jeg er i form skal fretex få en real bunke.

Skrevet

Jeg:

500kr fra mamma og pappa

500 fra bestemor

100 fra b.mor + hjemmestrikkede sokker

Pluss: Brødbakermaskin, wokgryte, votter, sokker, truse, deo, kroppspleie, kopper + fat, bilde av nevøene mine. Tror det var det.

I tillegg til at typen har kjøpt kåpe + pledd:)

Daniel: Toby the totbot, jakke x 2, 6gensere, 6bukser, radiostyrt bil, skumgummimatte me tall (stepappaen hans kjøpte det alene, og det var en stor hit - for de begge;) ), vaskesett (den blir en suuuuper hit når han får pakket den ut hjemme i Ål.) kniver, gaffler, asjetter, skåler + glass fra ikea ( et plast sett på 6), Lego, en stooor bil med verktøy.

Det var nok myye mer.

I tilleg til at typen fikk fra sin familie: håndduker, twist (namnam=) ) gavekort på ikea, bilde av nevøen, sengesett.

Ja, sikkert noe mer det åsså:)

En fantastisk jul hvor jeg og samboeren for første gang feiret sammen! =)

Strålende fornøyd! =)

Skrevet

Da var nurkets første jul over, herregud så mye pakker...:-) Han fikk en haug med klær, alt fra sokker via ullklær til utedress, han fikk lekebil og bitering og vognpynt og høystol og en nydelig barnekommode, samt penger.

Vi fikk masse Ramona bestikk (hurra!), nyeste til Stieg Larsson, "Snømannen" av Jo Nesbø, "black books" og "knocked up"på dvd, kaffekanne, penger....Jeg fikk scrapbookingalbum + flere typer papir og annet scrappegreier (jippi!), skjerf, hansker, superundertøy, lyslykt m.m. Samboeren min fikk drill, klær, noen filmer....... I tillegg fikk vi en del penger.

Er storfornøyd! Nurket sov seg gjennom store deler av kvelden, fikk jp så mye oppmerksomhet fra hele slekta at det ble vel litt utmattende for han;-)

Skrevet

eldste fikk lipgloss,lue ,votter,truser,3 sett bukse og genser,en litt tykk inne jakke,barbie,danse matte ,game boy spill,sengetøy og mer.

mellomste fikk pc spill,lekepc,3 kitty gensere og kitty bukse,my littel pony hus,barbie,vd,lydbok osv

minste fikk spidrmann pysj,lue,leker osv

Skrevet

mini her fikk så sinnsykt mye!

gåbil

laugh and learing bamse, robot og larve eller hva det er

Fischer price tog som går av seg selv

stableklosser

gåbil

puttekasse

Noen andre klosser

bamse

fingermaling faktisk

Shrek ungen

pippi og emil samlebøker

MASSE andre bøker

5 POP genserer

2 POP bukser

1 POP ull hals

1 POP ull dress

Ecco vintersko

Ponny sko

jakke

3 bodyer fra NAME IT

2 bukser fra NAME IT

2 genserer fra NAME IT

skjerf

1 HM pysj

1 laban og labolina fleece dress

laban sokker

POP sokker

Ulvang lue

1 HM pysj

1 fleece dress fra cubus =)

Vi fikk;

4 rosendahl middagstallerkner

2 rosendahl kopp og skål

2 rosendahl frokost asjetter

2 rosendagl "boller"

8 rosendahl dessertskåler

1 rosendagl kakefat

( har dette serviset kjøkkenet!! så var utrolig deilig å få deler til det!! =) )

vaffeljern

foodprosessor

Jeg fikk;

2 gensere

gavekort

smykke

elektrisk tannbørste

og helt sikkert noe mer som jeg har glemt =)

god jul

Skrevet

Høres ut som alle har fått masse fint til jul ja...

Han eldste vår fikk, ski og støvler, flyplass i lego, 2 store biler biler, en liten biler bil, plastelina, 4 boxere, 4 par sokker, 3 spidermangensere, 1 par ullsokker, umbro fleecesett, elias bok, krokodille hode, 2 longser uten føtter, spiderman lys og masse smågaver....fotballstøvler, joggedress.Vaskebilen til biler...

Mellomste jenta vår: 2 stk dukker med tilbehør, hjemmestrikka klær, 3 bukser, 5 overdeler, 4 tights, 2 par sokker (ullvang) Hello Kitty belte, hårpynt og klær! My litle people leke, tegne/male koffert...Dette var det jeg kom på i farta...saccosekk..joggedress

Yngste gutten våres: Utedress, ytterjakke, 3 str. bukser, body, 3 gensere, Traktor med dyr (fisher price) og en leke til som han kan putte masse klosser i som lager lyd. Hel strikkadress, brio gåvogn, bok...tja..det var det jeg kom på....

Skrevet

ungene fikk masse klær og litt leiker her. og de var faktisk like fornøyde uansett hva de åpna opp!

sånn uten og klær og leiker ble det at gutten på 4 fikk stor elektrisk heisekran, og snowracer og jenta på 2,5 år fikk ski og stor dyne og pute!

jeg og mannen fikk litt sølvtøy og en stor 9-armet lysestake i sølvplett. så ble litt til meg selv om det var til oss egentlig.....

Skrevet

hun fikk masse fint

blant annet

dukke

dukkevogn

masse klær

lekekjøkken med masse tilbehør

fisher price my first computer

my little ponny dukke

gullsmykke

godteri

ett flott bilde som min mamma har lagd

og så fikk hun 5000

hun fikk en del mer, men husker ikke alt. det viktigste er at hun ble fornøyd, noe som hun tydelig ble;o)

Skrevet

Snuppa fikk: En sånn dings som spiller og blinker (stor stas, foreløbig), bøker, inneklær, uteklær, div. votter og luer, sølvskje, akebrett. Og en del mer.

Jeg fikk: Masse fint, fikk bare ting jeg ble superglad for. Bla. mye kosmetikk (gavepakker fra dior og clarins), perlesmykke, tøfler, klær, bok med oppskrifter på sjokoladedesserter, hjemmestrikkede ullsokker.

Er sååå fornøyd. :D

Fra svigermor og svigerfar fikk vi en aluminium/plastfolie dispenser (!!)

Uten tvil årets snåleste julegaven. Sikkert kjøpt med mye omtanke... Eller ikke..

Skrevet

Snuppa fikk:

Dukkevogn

dukke

trehulssykkel

bøker

togbane

klær

cd`er

dvd`er

litt smått i little people serien

noen bamser

kopp med navnet sitt på

+ masse masse mer som jeg ikke kommer på i farten,, var sinnsykt med pakker :-S

Vi fikk

Kenwood major

20(!!!) deilige håndklær

jamie oliver panner

jerngryte + panne

2 strykejern

raclette

sengetøy

sånn stein til å steke pizza på

Nydelig bestikk til 12 + øser og annet serveringsbestikk i samme serie

pysjer

sminke (til meg haha)

og masse mer fint :) såååå fornøyd!

Skrevet

hun fikk så alt for mye , blant annet :

2 dukkevogner + ei dokke

lekedyr til å ha oppi badekaret

togbane i tre

klær

sånn tegnebrett som du kan viske ut (magic board heter det vel?)

MOTORSYKKEL på batteri ( men hun er liiiivredd den!!)

+++

jeg :

mammabukse

pysjamas

jakke (kjempenydelig)

genser

kattebur til nye kattungen vi skal hente i januar ;)

sambo:

to bukser

sko

dvd film med mot i brøstet

spill

ja... og sykdom attåt !

Skrevet

Gutten min(3mnd) fikk:

2pysjamaser

3Bodyer

1 Jakke

500kr

Vognpynt

Diverse FisherPrice leker (biteringer osv)

2Bamser

Jeg fikk:

Gitar + gitarstativ

Notebok

Blomstervase

3 sofaputer

Knivsett m/holder

2 Teflon gryter (en liten og en stor)

Skjæreunderlag (til kjøkken)

1500 kr

gavkort på steen og strøm

og SYDENTUR!!!! (med fly/hotell... til Kreta i Mai) :) :) av svigermor:)

Skrevet

Her fikk vi masse vi hadde ønska oss.

Vi fik bla moccamaster, bøker, klær, gavekort, rettetang, parfymer, kjøkkenvekt, rosendahl skål, knivblokk +++

Og gullet fikk nok av gaver han også, bla togbane, garasje, biler, roboten toby(laugh and learning) som er ganske irriterende, klær, ullundertøy, penger, brannbil duplo, little people brannbil, lastebil, radiostyrt truck ++

Er veldig fornøyde med dagen vi også. Fått stort sett det vi ønsket oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...