Gå til innhold

Så har roen senket seg over heimen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi kommet hjem etter at vi har vært borte på middag og gaveåpning. Barna har vært oppspilte i hele dag og var utslitte nå på kvelden. Selv har jeg satt meg med et glass vin og satt på litt musikk. Dette er min tredje julaften alene med barna, og det er fortsatt sårt på sånne dager.

Savner ikke barnefaren og forholdet vi hadde, men savner noen på kvelden etter at barna har lagt seg. Det er kun slike dager som dette jeg rett og slett føler meg ensom. Andre dager er jeg gjerne så utslitt når kvelden kommer at jeg ikke en gang tenker over det :)

Har nettopp fått meg ny kjæreste, men han er sammen med sin familie. Og dessuten er det litt for tidlig i forholdet til at han kommer når barna er hjemme hos meg.

Skal nyte disse dagene sammen med barna, for snart skal de til faren igjen.

Vil ønske dere alle en fortsatt god jul :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har også kommet hjem nå, etter en travel dag med en ekstremt hyper tass på 13 måneder som syns dette med jula var veldig stas.

men jeg syns det er digg at jeg er her alene. liker julaften best sånn.

nyter dagene jeg også :)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Så utrolig deilig å være hjemme igjen etter en vellykket jul :-). Snuppa på 15 uker fikk et lass med gaver, og sønnen min på 10 år fikk også et lass pluss at han får resten fra pappaen sin og hans familie i romjula. Er utrolig hvor mye ting de små kan trenge... ;) haha.

Var så vakkert i dag selv om snøen var smeltet fra trærne. Vakre lys fra vinduer og folk som stod å kokelerte på kjøkkenet. Ble litt rørt når jeg trillet opp bakken etter gavelevering. Og nå er det over, denne julekvelden. Er så mett så mett. Hva mer kan man ønske seg i denne vakre verden? :-).

God julenatt allesammen! Det skal bli godt med søvn :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...