litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Sitter med tanken om å starte opp eget, og da med nettbutikk i første omgang. Så da lurer jeg på, hvilken nettbutikk/hvilke produkter ønsker dere å finne? Gjerne noe som finns ute i den store vide verden, men som mangler her i landet.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Stearinlys? Sånn heilt vanlie, eller litt mer fancysmancy? =)
* 5 om dagen * Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 til opplysning så er det noe som heter løyten lys. http://www.loiten-lys.no/
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Lav-karbo-produkter. Må bestilles fra "over there" for det meste. Og dette er noe som blir mer og mer brukt, så faktisk ingen dum idè, vet mange som nok hadde lagt en slik butikk til favoritter. Ellers kommer jeg ikke på så mye, barneklær og nips og naps er det nok av.
Turid Laila Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Jeg vet ikke om så mange andre savner det, men JEG savner i hvertfall en butikk/nettbutikk hvor man kan kjøpe NHL/Ishockey-effekter. Alt jeg har kjøpt er fra USA, og det blir jo litt dyrt da. Finnes ikke i Norge så vidt jeg vet, og jeg har lett godt! Nå vet jeg at Lindex har kommet med noe NHL-klær til babyer (fikk i gave i dag) så ved første anledning skal jeg shoppe til mini. Håper de har MASSE!
Blue Lady Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Tviler på at det er Løyten der Lene bor.. ikke det at jeg vet nøyaktig hvor hun bor, men...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2007 Det har jo ikke noe å si. Det er jo ikke akkurat overflod av den type butikker.
Blue Lady Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 Det er sant, hadde vært greit med en nettbutikk som selger sånt! men vet ik om det lar seg gjøre det må jo pakkes godt inn, og da blir det kanskje dyrt å sende? lys er jo relativt tunge
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #10 Skrevet 24. desember 2007 Stearinlys var egentlig en veldig god idè.....kombinert med andre pynteting til bord:)
Zupermam Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 fine rammer til foto barneklær som IKKE er danske, hehe, det må da være flere merker der ute!? velværeprodukter for mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå