LanoLotte14.07.2008 Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 hva kan være tegn på bekkenløsnig Vet jo ikke om det er arvelig, min søster hadde det ikke, men min mor har født 7 og har kronisk bekkenløsning. jeg er bygget på samme måte som hene, har vondt i ryggen det har jeg aldri hatt før. jeg har også hatt juleferie så har liksom ikke gjort så mye de siste dagene heller, hehe Jeg er i et hus som det røykes masse i, jeg liker det ikke kan på en måte at baby ikke liker det heller, syntes så forferdelig synd i h*n, gleder meg til å reise hjem til mitt røykfrie hjem ble litt langt dette, men jeg har ikke mensen vondt i ryggen men skikkelig vondt, vet ikke hvodan jeg skal forklare det GOD JUL jeg er ogs kun 10 +5 i dag, så håper alt er i orden...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Er jo ikke i ryggen man har bekkenløsning, så det kan jo bare hende det at du er litt sliten da! BL kjenner man bla hvis du går ca 10 cm til den ene siden fra korsryggen, ca 10 cm ned.... I beinet der er plassen man gjerne har vondt om man har BL....
petite fleur Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Da jeg gikk gravid med bekkenløsning hadde jeg vondt i symfysen, bekken og rygg..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå