LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Hehe, så stille har jeg ikke sett det før her, ikke på natta en gang! :-p
Kirsebæra Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 neida, er her jeg også....kom akkurat. sitter å venter på at pappa skal bli ferdig med pinnekjøttet så jeg heiv elias i seng for han var så trøtt....hva skal dere spise/har spist?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Akkurat inntatt unevnelige mengder ribbe, sossiser, saus, potet, mandler og kålrabistappe. Slettes ingen dum middag i dag nei. :-D Feirer ikke jul sånn skikkelig, sitter på jobb (pendler) så julaften har vi usatt til torsdag. Og da blir det enda mer ribbe tenker jeg, og litt pinnekjøtt også noen pakker da ;-) Elias skal vel opp igen for å feire vidre? Tar på med disse lange juladagene, både for liten og stor.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Jeg er her, gutta sover litt nå (både far og sønn). Når de står opp blir det vel å rydde litt, spise dessert og åpne litt gaver. Vi skal ha 2 feiringer så det blir mer feiring i morgen med nisse og mer pakker. Da skal vi til foreldrene mine.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2007 Hørtes godt ut med en liten blund, må innrømme det. Og to feiringer er jo heller ikke å forakte! :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. desember 2007 #6 Skrevet 24. desember 2007 Tror de hadde godt av det, nå er de begge våkne igjen, lillegutt koser seg med disney på tv2 zebra, jeg og sambo har vasket opp.
Kirsebæra Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Joda, elias sto opp litt senere og spiste med oss, sovna nesten med middagsbordet så vi la han igjen, men ville ikke sove da. åpnet noen pakker til han klokka 8 og holdt han i aktivitet til klokka var ni, men da sovna han på stuegulvet og sov gjennom hele skiften. bleieskift og tannpuss og på med pysjen mens han sov.....da var han trøtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå