Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen 1.gang etter fødselen 8.november. Hadde et lite uhell og tok angrepille den 20.november. Fikk mensen (virket iallefall som mens, bare litt kraftigere blødning) ei uke etterpå.

Har hatt mensmurringer i evigheter og igår kom det litt brunaktig utflod med bitte litt spor av blod. Bruker å være litt slik dagen før mensen setter inn ordentlig men i dag kom bare mer brunaktig utflod.

Har ømme pupper og mensmurringer men ingen blødning!

Tok graviditets test 2 ganger etter at jeg tok angrepillen, senest på onsdag men begge to var negative..testet veldig tidlig positivt ved første sv.skap..

 

Noen som har opplevd lignende? Kan det være slik at kroppen ikke har kommet "i rute" etter fødselen? 4 mnd siden fødselen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke vært borti det.. men det kan jo ta oppt il ett år før kroppen har normalisert seg etter fødsel og svangerskap... ta kontakt med en lege.. de vet det nok best=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...