Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg testet positivt 2 dager før IKM, på lørdag. Streken kom ikke før etter lang tid. Men CB digital viste gravid. Både i går og idag har jeg testet, og synes nesten strekene blir svakere jeg. IKM idag. Men når jeg ser på testene etter et par timer er det tydelig strek. Men det er jo over gyldighetstiden... Ikke tegn til TR annet enn menssmerter, men det har jeg hatt en ukes tid nå. Er en strek alltid en strek? Digitalen lyver jo ikke, men jeg liksom redd for at jeg har hatt det som heter kjemisk graviditet. At egget var befruktet, rakk å produsere hormoner og forsvant igjen. Jeg er sikkert hysterisk. Hehe. Men ønsker så veldig en klar klar strek.
vanillaface Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 En cb digital er den testen som det står gravi/ikke gravid på! Ta en slik så er du sikker. Men dersom du har fått strek med de andre testene så er det vel egentlig bare å gratulere Juleklem
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Ja den digitale viste gravid for 2 dager siden. Den sto og blinket og "tenkte" lenge. Hehe. Får vel bare tro at det stemmer da, at strekene vil blir klarere etterhvert. Får ikke tak i noen digital test nå, alt er jo julestengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå