1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Da først fikk vi på pinnekjøttet...hadde jeg gjort det selv hadde det gått fortere,sånn er det når mannen plutselig finner ut at han skal gjøre det,og han har jo all verdens tid......... Herre min at det er mulig....jeg er frustrert og måtte bare få det ut:) Takk!!! GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blir 3 barnsmor Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 håper dere fikk i dere middagen til slutt god jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå