mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Da sniker jeg meg sakte men sikkert inn igjen her, mistet en liten spire i juli. Håper det går bra denne gangen. Er nå ca 5 + 4. God jul alle sammen! jeg venter på at min 2 år gamle datter skal våkne, slik at vi får satt oss til bords og spist litt julemat.
babyandme Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Masse lykke til denne gangen:) God jul til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå