mumitrolletermammantilmille Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Har hatt en helt jævlig natt. Har sikkert vært på do og tisset sikkert 20 ganger. Og det gjør vondt slik som når man har en uvi. Dro til legen i dag for og sjekke dette. Men det var så og si ikke noe utslag på urinprøven. Fikk komme inn til legen i og med at jeg er gravid. fikk en resept av henne på antibiotika allikevel. For hun mente det kunne være det, selvom det ikke slo ut. Noen som har opplevd noe lignende? Det kan jo ikke være noe annet. Har jo hatt uvi før, så jeg vet jo hvordan det kjennes ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå