Gjest Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Min kommende datters navn... Har alltid elsket det, i tillegg delvis oppkalling.. Forslag til mellomnavn?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Det er kjempefint! Men skal du si det sånn det skrives, eller på den engelske måten? "Eiva"? Ava Mathea Ava Mathilde Ava Cornelia Ava Sophie Ava Louise Ava Linnea Ava Kristine Ava Mariell Kan kombineres med masse nydelig det!!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jeg tenker det skal uttalles som det skrives, men det gjør ikke noe om det uttales Eiva heller, fordi jeg synes det er nydelig og, jeg. Ava Mathea er kjempefint, har vurdert det selv. Resten faller jeg ikke pladask for, men mange er fine.. Har ellers Ava Othilie og Ava Elisabeth på lista..
mille2 Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Ava er kjempefint. Vet om en jente som heter Awa. Sies som det skrives. Hun er halvt afrikansk. Er det et afrikansk navn? Ava Emilie er fint synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå